Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Intenzivní posilovací lekce bez aerobních kroků a vazeb, vhodná pro všechny úrovně pokročilosti. Studenti si zvýší svou fyzickou zdatnost. Lekce jsou vhodné pro muže i ženy!

TABATA

Tabata je cvičení zaměřené na vysoký a intenzivní výkon ve velmi krátkém čase. Jedná se tedy o další HIIT (high intensity interval training) kombinaci aerobního a silového cvičení s velkou účinností. Jak je již možná některým známo, toto kardio cvičení objevil japonský vědec Dr. Izumi Tabata s týmem výzkumníků z Národního institutu pro zdraví a sport v Tokiu a jak můžete vidět podle názvu, Dr. Tabata tuto metodu podle sebe pojmenoval. Cvičení probíhá v intervalu 2:1 (dva díly práce + jeden díl odpočinek). 

INTERVALOVÝ TRÉNINK

Intervalový trénink je druh tělesné aktivity, která zahrnuje krátké intenzivní fyzicky náročné výkony. Vysoká intenzita se střídá v intervalech s odpočinkovou částí, která může zahrnovat úplný odpočinek a/nebo nižší intenzitu aktivity. Termín „Intervalový trénink“ lze použít při jakémkoli kardiovaskulárním cvičení (např. jízda na kole, běh, veslování atd.), které zahrnuje krátké intervaly při téměř maximální zátěži, střídají se s obdobím s nižší intenzitou, nebo odpočinkem. Intervalovou zátěží trénujeme především tempo, rychlost a i vytrvalost. Při intervalovém tréninku by měly být předem známy délky rychlých úseků, intenzita, délka odpočinku a počet sérií. 

KRUHOVÝ TRÉNINK

Kruhový trénink je úžasným způsobem, jak získat svalovou sílu a zároveň vytrvalost, je skvělý pro spalování tuků ze všech tělesných partií i tvorbu svalové hmoty. Jedná se o tréninkovou metodu, která za využití velkého množství variabilních cviků, cvičebních stylů a pomůcek zapojuje komplexně celé tělo. Díky udržení tepové frekvence na vyšší úrovni během celého cvičení podporuje činnost kardiovaskulárního systému a povzbuzuje metabolismus. 

TRX

Jde o cvičení s vlastní vahou těla, při němž se využívá speciálního TRX® závěsného systému.

BOSU

Cvičení na balanční podložce BOSU vhodné k formování postavy, zlepšení stability, fyzické kondice a celkovému posílení těla.

CORE & STRETCH

Trénink nižší intenzity zaměřený na posílení břišních svalů a důsledné protažení svalů často přetížených.