V případě problémů s přístupem na školní účty (email, osobní konto) z důvodu zapomenutí hesla, je možné požádat pracovníky kartového centra o změnu (reset) hesla.
Po změně (resetu) bude heslo nastaveno na rodné číslo (všechny číslice bez lomítka). (Toto nastavení se netýká uživatelů, jejichž rodné číslo obsahuje i písmena (cizinci)). Nově nastavené heslo je pouze dočasné - má omezenou časovou platnost i počet pokusů pro použití. Proto je nutné po resetu co nejdříve provést nastavení nového hesla. Je potřeba zvolit kategorii Změna hesla.
Při zadávání nového hesla je potřeba vzít v úvahu, že:
- délka musí být alespoň 10 znaků
- je třeba použít alespoň jednoho velké a alespoň jedno malé písmeno
- nesmí se zadat dříve použité heslo
- české znaky a mezera nejsou přípustné
- heslo nesmí obsahovat jméno, příjmení ani osobní číslo
- nepoužívá se stejné heslo jako pro WiFi