Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Sportovní marketing

Anotace

Cílem předmětu je transformovat obecné základy marketingu na oblast sportu, věnovat se více marketingovým konceptům ve sportu (sponzoring ve sportu a sportovní reklama). Dále se zabývá předmět možnostmi získávání dodatečných finančních zdrojů, včetně výčtu některých možností podnikání ve sportu. Je provedena transformace jednotlivých nástrojů marketingového mixu (včetně marketingového mixu služeb) do sportovního prostředí. Důraz je kladen na hlavní problémy současného sportovního prostředí v ČR ve srovnání se státy EU.

Povinná literatura

DURDOVÁ, Irena. Vybrané kapitoly z managementu a marketingu sportu. Ostrava: VŠB-TUO, 2019. 98 s. ISBN 978-80-248-4165-6.
DURDOVÁ, Irena. Tělesná výchova a sport vysokoškolské mládeže. Vysokoškolská telesná výchova a šport, pohybová aktivita a zdravý životný štýl (recenzovaný sborník vědeckých prací). Košice: Technická univerzita v Košicích, 2019. s. 39-45, ISBN 978-80-553-3306-9 , ISBN CD 978-80563-2720-4.
HORVÁTHOVÁ, Petra et al. Základy managementu. 2.vyd. SOET, vol. 5. Ostrava: VŠB-TU Ostrava, 2017, 288 s. ISBN 879-80-248-4102-1.
VALA, Roman a Irena DURDOVÁ. The level of motor abilities of applicants for the study of sports management. Journal of Physical Education and Sport. 2018, roč. 18, č. 2, s. 896-901.

Doporučená literatura

DURDOVÁ, Irena. Vybrané kapitoly z managementu a marketingu sportu. Ostrava: VŠB-TUO, 2019. 98 s. ISBN 978-80-248-4165-6.
DURDOVÁ, Irena. Tělesná výchova a sport vysokoškolské mládeže. Vysokoškolská telesná výchova a šport, pohybová aktivita a zdravý životný štýl (recenzovaný sborník vědeckých prací). Košice: Technická univerzita v Košicích, 2019. s. 39-45, ISBN 978-80-553-3306-9 , ISBN CD 978-80563-2720-4.
HORVÁTHOVÁ, Petra et al. Základy managementu. 2.vyd. SOET, vol. 5. Ostrava: VŠB-TU Ostrava, 2017, 288 s. ISBN 879-80-248-4102-1.
VALA, Roman a Irena DURDOVÁ. The level of motor abilities of applicants for the study of sports management. Journal of Physical Education and Sport. 2018, roč. 18, č. 2, s. 896-901.


Jazyk výuky čeština, čeština, čeština
Kód 115-3003
Zkratka SPMKT
Název předmětu česky Sportovní marketing
Název předmětu anglicky Sport´s Marketing
Garantující katedra Katedra managementu
Garant předmětu doc. RNDr. Irena Durdová, Ph.D.