Operátor/ka Helpdesku (Centrum informačních technologií VŠB-TUO)

info-image

Hledáme nového kolegu/kolegyni do týmu podpory uživatelů na Helpdesku Centra informačních technologií VŠB - TUO.

Tato pracovní příležitost je vhodná pro studenty/studentky VŠB - TUO. Pracoviště je umístěno v Nové Aule na VŠB.

Termín nástupu: možný ihned

Typ pracovního poměru: dohoda o pracovní činnosti

Časový rozsah dohody o pracovní činnosti: 40 až 60 pracovních hodin měsíčně

Náplň práce

  • přijímání telefonických a e-mailových hlášení o incidentech,
  • správa požadavků v helpdeskovém systému,
  • třídění a směrování požadavků na další úrovně podpory,
  • poskytování rad uživatelům v oblastech školní pošty, hesla, WiFi, připojení na kolejích apod.,
  • tvorba a udržování dokumentace útvaru CIT.

Požadavky

  • základní znalost práce s počítačem,
  • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni,
  • samostatnost, pečlivost a spolehlivost.

Kontakt

hd.prace@vsb.cz


© 2018 VŠB-TU Ostrava