O tom, že vše souvisí se vším, patrně nemusíme dlouze diskutovat. Díky dřívějším kontaktům prodejce motocyklů s Restaurátorskou dílnou FS VŠB-TUO, která mimo jiné restaurovala motocykl Indian Scout 37 z roku 1927, začala mezi Katedrou konstruování a Indian Motorcycle Ostrava spolupráce také v oblasti designu příslušenství pro motocykl aktuálně na trhu nabízený.
Již na začátku letošního roku jsme vás informovali o zájmu společnosti UPS využít v městské aglomeraci k doručování drobných zásilek motocykl Indian Scout Bobber s tím, že návrhem designu příslušenství v podobě přední kapotáže a přepravních kufrů byli pověření studenti specializace Design průmyslových výrobků na Katedře konstruování.
Požadavek zadavatele byl po dohodě řešen formou zadání dvou atraktivních témat bakalářských prací s názvy "Design přední kapotáže pro přestavbu motocyklu Indian na doručování zásilek" a "Design přepravních kufrů pro přestavbu motocyklu Indian na doručování zásilek", když vedoucím obou prací byl MgA. Petr Nenička.
Výsledkem snažení obou studentů jsou nejen dvě zpracované a úspěšně obhájené bakalářské práce, ale zejména návrh praktického a funkčního příslušenství motocyklu Indian Scout Bobber, jak můžete posoudit na přiložených vizualizacích. V případě kufrů byl samozřejmě kladen důraz na vytvoření odpovídajících úložných prostorů pro doručování listinných a drobných kusových zásilek, u přední kapotáže pak na možnost uložení nutného vybavení kurýra (platební terminál, peněženka, poznámkový blok …).