2024/2025

NázevTypJméno studenta
Analýza nákupního chování na trhu sportovního oblečení
(Analysis of Buying Behaviour in the Sportswear Market)
BakalářskáKateřina Krutilová
Analýza online marketingové komunikace neziskových organizací
(Online Marketing Communication Analysis of Non-profit Organizations)
BakalářskáEva Dědinová
Měření spokojenosti zákazníků s kavárenským řetězcem
(Customer Satisfaction Measurement with the Coffee Chain)
BakalářskáMartina Pregetová
Analýza postojů návštěvníků k zámku Linhartovy
(Visitors Attitudes Analysis toward Linhartovy Castle)
DiplomováBc. Hana Glejtková
Identifikace postojů spotřebitelů k etickým dopadům fast fashion
(Identification of Consumers Attitudes towards Ethic Impacts of Fast Fashion)
DiplomováBc. Šarlota Pfefferová
Identifikace postojů spotřebitelů k turistické oblasti Martin
(Identification of Consumer Attitudes Toward the Tourist Area of Martin)
DiplomováBc. Michaela Kobzáková
Návrh modifikace marketingového mixu pro zámek
(Proposal of Marketing Mix Modification for Castle )
DiplomováBc. Adéla Davidová
Návrh strategie pro uvedení nového produktu na trh
(Strategy Design for Launching a New Product on the Market)
DiplomováBc. Marie Macková

2023/2024

NázevTypJméno studenta
Analýza marketingového mixu železničních dopravců
(Analysis of the Marketing Mix of Railway Carriers)
BakalářskáBc. Dominika Brzósková
Analýza marketingové komunikace účetní firmy
(Analysis of Marketing Communication of an Accounting Company)
BakalářskáBc. Kateřina Kawková
Analýza postojů spotřebitele k etickým aspektům marketingové komunikace na sociálních sítích
( Analysis of Consumer Attitudes Towards Ethical Aspects of Marketing Communication on Social Networks )
DiplomováIng. Kateřina Fišerová
Analýza předpokladů rozvoje virtuálního obchodu v metaversu
(Analysis of Assumptions for Development in Metaverse Trade)
DiplomováBc. Mohabat Mahmoudkhan Chaharlang
Analýza vlivu reklamy sázkových kanceláří na spotřebitele
(Analysis of the Impact of Sportsbook Advertising on Consumers)
DiplomováIng. Adam Ulitzka
Identifikace chování uživatelů sociální sítě
(User Behaviour Identification of the Social Network)
DiplomováIng. Markéta Bartoňová
Identifikace postojů spotřebitelů k pomalé módě
(Identification of Consumer Attitudes toward Slow Fashion)
DiplomováBc. Nikol Kašparová
Identifikace postojů spotřebitelů k službám železničních dopravců
(Identification of Consumer´s Attitudes towards Rail Operators´ Services)
DiplomováIng. Valeriya Budynska
Návrh strategie marketingové komunikace jazykové školy
(Proposal of Marketing Communication Strategy of Language School)
DiplomováBc. Natália Vyrobiková
Návrh strategie online marketingové komunikace pro vybranou společnost
(Design of an Online Marketing Communication Strategy for a Selected Company)
DiplomováBc. Marek Halfar
Typologie zákazníků pražírny kávy
(Customers Typology of the Coffee Roastery)
DiplomováBc. Nikol Řehánková
Typologie zákazníků společnosti prodávající sportovní zboží
(Customer Typology of the Company Selling Sports Goods)
DiplomováBc. Kristýna Pavelková

2022/2023

NázevTypJméno studenta
Analýza chování spotřebitele na trhu cestovního ruchu
(Consumer Behaviour Analysis in the Tourism Market)
BakalářskáBc. Adéla Grochalová
Analýza postojů spotřebitele ke značce maloobchodního řetězce
(Analysis of Consumer Attitudes towards a Retail Chain Brand)
BakalářskáBc. David Surovec
Analýza postojů spotřebitelů ke grafickému designu
(Consumer Attitudes Analysis to Graphic Design)
BakalářskáBc. Nikol Nechvátalová
Analýza spotřebitelského chování na trhu s hodinkami
(Consumer Behaviour Analysis in the Watch Market)
BakalářskáBc. Adéla Nováková
Návrh marketingové komunikace lezeckého centra
(Marketing Communication Design for the Climbing Center)
BakalářskáBc. Eva Adamcová
Analýza spotřebitelského chování na trhu cestovního ruchu
(Consumer Behaviour Analysis on the Tourism Market)
DiplomováBc. Michaela Balusková
Identifikace postojů návštěvníků k městu jako turistické destinaci
(Identification of Visitors' Attitudes toward City as a Tourist Destination)
DiplomováBc. Lucie Kotasová
Identifikace postojů spotřebitelů ke slow tourism
(Identification of Consumer Attitudes to Slow Tourism)
DiplomováBc. Martin Ptáček
Identifikace postojů spotřebitelů k firmám využívajícím multi-level marketing
(Identification of Consumer Attitudes to Companies Using Multi-Level Marketing)
DiplomováBc. Zuzana Ptáčková
Identifikace postojů spotřebitelů k rychlé módě z recyklovaných materiálů
(Identification of Consumer Attitudes toward Fast Fashion Made from Recycled Materials)
DiplomováIng. Jana Mikolášová
Identifikace preferencí značky na trhu kolových nápojů
(Identification of Brand Preferences in the Cola Beverages Market)
DiplomováIng. Aarthi Muthulingam
Identifikace spotřebitelského chování na trhu cestovního ruchu během pandemie Covid-19
(Identification of Consumer Behaviour on the Tourism Market during the Covid-19 Pandemic)
DiplomováBc. Anna Hrabálková

2021/2022

NázevTypJméno studenta
Analýza chování spotřebitele v železniční dopravě
(Consumer Behaviour Analysis in the Railway Transport)
BakalářskáIng. Valeriya Budynska
Analýza image značky na trhu s obuví
(Brand Image Analysis on the Footwear Market)
BakalářskáBc. Diana Pavlíková
Analýza spotřebitelského chování na trhu se zdravou výživou
(Consumer Behaviour Analysis on the Healthy Food Market)
BakalářskáIng. Adam Ulitzka
Analýza spotřebitelského chování na trhu s kávou
( Consumer Behaviour Analysis on the Coffee Market)
BakalářskáBc. Zuzana Brandejsová
Analýza vlivu influencer marketingu na chování spotřebitele
(Analysis of Influencer Marketing Impact on Consumer Behaviour)
BakalářskáIng. Kateřina Fišerová
Analýza vlivu zeleného marketingu na chování spotřebitele v řetězci rychlého občerstvení
(Analysis of Green Marketing Impact on Consumer Behavior in the Fastfood Chain)
BakalářskáBc. Patrícia Hudecová
Návrh marketingového plánu rodinného podniku
(Marketing Plan Design of a Family Business)
BakalářskáIng. Petr Kovařík
SEO optimalizace webových stránek pro e-shop
(SEO Websites Optimization for E-shop )
BakalářskáBc. Simona Kováčová
Analýza spotřebitelského chování na trhu přírodní kosmetiky
(Consumer Behaviour Analysis on the Natural Cosmetics Market )
DiplomováBc. Kristýna Jančáková
Analýza využití nových forem marketingové komunikace v ubytovacích službách
(Analysis of the Use of New Forms of Marketing Communication in Accommodation Services)
DiplomováIng. Pavel Vaněk

2020/2021

NázevTypJméno studenta
Analýza marketingového mixu volnočasového střediska
(Marketing Mix Analysis of the Leisure Center)
BakalářskáBc. Tereza Řeháčková
Analýza marketingové komunikace sportovní organizace
(Marketing Communication Analysis of Sport Organization )
BakalářskáIng. Marek Blaschke
Analýza spotřebitelského chování v cestovním ruchu
(Consumer Behavior Analysis in the Tourism Market)
BakalářskáIng. Lucie Tkačíková
Měření spokojenosti zákazníků firmy na trhu se spotřební elektronikou
(Customer Satisfaction Measurement of Company in the Consumer Electronics Market)
BakalářskáIng. Veronika Ricková
Návrh marketingového plánu pro poradenskou firmu
(Marketing Plan Design for the Consulting Firm )
BakalářskáBc. Přemysl Barvík
Vliv zeleného marketingu na chování spotřebitele v kosmetickém průmyslu
(Influence of Green Marketing on Consumer Behavior in the Cosmetics Industry)
BakalářskáIng. Jana Mikolášová
Analýza postojů studentů k zahraničním mobilitám
(Analysis of Students‘ Attitudes towards International Mobility)
DiplomováBc. Lucie Kovářová
Návrh marketingové kampaně malého sportovního klubu
(Marketing Campaign Design of a Small Sport Club)
DiplomováBc. Matěj Šembera

2010/2011

NázevTypJméno studenta
Analýza ekonomických rizik v průmyslových podnicích
(Analysis of Economic Risks of the Industrial Company)
BakalářskáBc. Žaneta Wygrysová
Eliminace rizik spojených se vstupem průmyslových firem na zahraniční trhy
(The Elimination of Risks Linked up with Entering to Foreign Markets of Industrial Enterprises)
BakalářskáBc. Miroslav Mátl
Formy vstupu průmyslových firem na zahraniční trhy
(The Forms of Entering to International Markets of Industrial Enterprises)
BakalářskáBc. Radovan Kadula
Krizový management v průmyslu
(Crisis Management in Industry)
BakalářskáIng. Tomáš Piatek
Makroprostředí a jeho vliv na fungování průmyslových podniků v horizontu 10 let
(The Macroenvironment and its Influence on Operating of Industrial Enterprises in 10 Year´s Horizon)
BakalářskáIng. Martin Koščo
Metody analýzy konkurenčního prostředí se zaměřením na průmyslové podniky
(Methods of Analysis of Competitive Environment with Focus on Industrial Enterprises)
BakalářskáBc. Karin Matýsková
Mezinárodní versus lokální marketing
(International versus Local Marketing)
BakalářskáIng. Sylva Moniaková
Monitoring médií jako zdroj informací pro průmyslové podniky
(Monitoring the Media as a Source of Information for Industrial Company)
BakalářskáRoman Mitrenga
Motivace vstupu průmyslových podniků na zahraniční trhy
(The Motivation for Entering to Foreign Markets of Industrial Enterprises)
BakalářskáBc. Monika Šprochová
Návrh kritérií a způsobů hodnocení nabídek v průmyslovém podniku
(Draft Criteria and Methods of Evaluation of Tenders in the Industrial Company)
BakalářskáBc. Hana Sušková
Podpora exportních aktivit českých průmyslových firem ze strany státu
(The Support of Export´s Activities of Czech Industrial Enterprises by Czech State)
BakalářskáBc. Petra Valeriánová
Využití vztahového marketingu v průmyslových podnicích
(The Use of Relationship Marketing at Industrial Enterprises)
BakalářskáIng. Tomáš Sväty

2009/2010

NázevTypJméno studenta
Finanční controlling a reporting jako nástroje finančního řízení v průmyslových podnicích
(Financial Controlling and Reporting as Tools of Financial Management in Industrial Concerns)
BakalářskáBc. Eva Cholevová
Sociální a důchodové pojištění osob a jeho výhled v rámci členství v EU
(Social Policy and Old Age Pension Scheme of Persons and its Perspective in the EU)
BakalářskáMonika Rybářová
Specifika získávání zaměstnanců z vnitřních zdrojů v průmyslové firmě
(Specifics of Recruitment of Employers from Internal Resources at Industrial Concerns)
BakalářskáMiroslav Madleňák
Využití Business Inteligence v průmyslových podnicích
(The Use of Bussines Inteligence at Industrial Concerns)
BakalářskáBc. Tomáš Luzar

2008/2009

NázevTypJméno studenta
Personální management - systémy odměňování a motivace ve strojírenském podniku
(Personal management - systems of remuneration and motivation at machine enterprise )
BakalářskáBc. Jan Taška
Personální marketing jako prostředek odstraňování bariér mezi VŠ a průmyslem
(Personal marketing - instrument for elimination of barriers between Universities and industry)
BakalářskáBc. Hana Peinlichová
Personální plánování a řešení problémů s nim souvisejících
(Personal planning and related troubleshooting)
BakalářskáBc. Kateřina Gazurová
Personální plánování - výběr, rozmístění a kvalifikační rozvoj pracovníků
(Personal planning - selection, dislocation and qualifying development of employees)
BakalářskáBc. Zuzana Dulanská
Personální řízení - performance management
(Personal management - Performance management)
BakalářskáBc. Hana Peichlová