Článek

MOKRÁ, Kateřina, Petra HORVÁTHOVÁ a Lenka KAUEROVÁ. The Level of Health and Safety Promotion in Workplaces of Czech Family-Owned Manufacturing Firms: A Case Study. Journal of human resource management. Univerzita Komenského, 2021, XXIV(1/2021), s. 12-27. ISSN 2453-7683. [Detail]
CHALUPOVA, Martina, Stanislav ROJIK, Hana KOTOUCKOVA a Lenka KAUEROVÁ. Food Labels (Quality, Origin, and Sustainability): The Experience of Czech Producers. Sustainability. BASEL: MDPI Open Access Publishing, 2021, 13(1), s. nestránkováno. ISSN 2071-1050. [Detail]
HORVÁTHOVÁ, Petra, Šárka VELČOVSKÁ, Lenka KAUEROVÁ a Friðrik Rafn LARSEN. Evaluation of Key Positions and Employees Management Level in Manufacturing Industry-The Czech Case. Sustainability. MDPI Open Access Publishing, 2020, 12(1), s. 242. ISSN 2071-1050. [Detail]
HORVÁTHOVÁ, Petra, Šárka VELČOVSKÁ a Lenka KAUEROVÁ. Postoje podniků k řízení klíčových pozic a zaměstnanců. Scientific Papers of the University of Pardubice. Series D, Faculty of Economics and Administration. Univerzita Pardubice, 2019, 27(47 (3/2019)), s. 66-78. ISSN 1211-555X. [Detail]
ROJÍK, Stanislav, Ladislav PILAŘ, Lenka KAUEROVÁ a Martin PROKOP. Recognition of the Regional Food Brand “Regionální potravina Jihomoravský kraj” by Consumers in the Region of South Moravia. Littera Scripta. The Institute of Technology and Business in České Budějovice, 2016, 9(1), s. 111-123. ISSN 1805-9112. [Detail]
CHLEBIŠOVÁ, Eva, Lenka KAUEROVÁ a Jana KYZEKOVÁ. The Analysis of Attitudes of Entrepreneurs in Moravian-Silesian Region toward Electric Vehicles Utilization. ECON '11. Ostrava: Technical University of Ostrava, Faculty of Economics, 2011, 20(2), s. 102-110. ISSN 1803-3865. [Detail]
KAUEROVÁ, Lenka a Hana SVOBODOVÁ. The New Economy and Customer Relationship Management. Ekonomické rozhľady. Bratislava: Ekonomická univerzita v Bratislavě, 2008, 37(1), s. 109-120. ISSN 0323-262X. [Detail]
KAUEROVÁ, Lenka a Přemysl MIKŠOVSKÝ. Nové trendy v podnikovém nákupu. Ekonomika a manažment. Bratislava: Ekonomická univerzita v Bratislavě, 2008, 5(1), s. 31-39. ISSN 1336-3301. [Detail]
KAUEROVÁ, Lenka a Hana SVOBODOVÁ. The New Economy and Customer Relationship Management. ECON 07. Ostrava: Technical University of Ostrava, Faculty of Economics, 2007, 14(1), s. 74-84. ISSN 0862-7908. [Detail]
KAUEROVÁ, Lenka a Hana SVOBODOVÁ. The New Economy and Customer Relations Management. Ekonomické rozhĺady 2007. Bratislava: Ekonomická univerzita v Bratislavě, 2007, 1(1), s. 1-10. ISSN 0323-262X. [Detail]
KAUEROVÁ, Lenka a Markéta SIWKOVÁ. The Implementation of CRM in the Czech Environment. ECON 2006. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2006, 13(6), s. 75-84. ISSN 0862-7908. [Detail]
KAUEROVA, Lenka a Šárka VILAMOVÁ. Regulations for the protection of Economic Competition in the EU and the Czech Republic. ECON'03. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2004, 10(10), s. 187-193. ISBN 80-248-0479-4. [Detail]
KAUEROVA, Lenka a Šárka VILAMOVÁ. Regulations for the protection of Economic Competition in the EU and the Czech Republic. ECON. Ostrava: VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta, 2003, 10(1), s. 178-193. ISSN 0862-7908. [Detail]
KAUEROVA, Lenka a Šárka VILAMOVÁ. Připravenost podnikatelského prostředí Moravskoslezského kraje na vstup do EU. Marketing & komunikace. Praha: Česká společnost pro propagaci a public relations - MOSPRA, 2002, (4), s. 12-13. ISSN 1211-5622. [Detail]
KAUEROVA, Lenka a Hana SVOBODOVÁ. Diagnostické přístupy k marketingu firmy. ECON. 1998, 1998(1), s. 50-61. [Detail]
KAUEROVA, Lenka. Je reálné obchodovat s východní Afrikou. Obchodník. 1998, 6(3), s. 38-40. ISSN 1210-6178. [Detail]
KAUEROVA, Lenka. Factoring jako metoda financování exportních pohledávek Daně a právo v praxi. Daně a právo v praxi. 1996, 1996(6), s. 2-5. [Detail]
KAUEROVA, Lenka. Financování exportních pohledávek formou factoringu a jeho vliv na bilancování podniku. Daňová a hospodářská kartotéka č. 4. 1996, 4(4), s. 27-31. ISSN 1210-6739. [Detail]

Článek nehodnocený

ROJÍK, Stanislav, Lenka KAUEROVÁ, Ladislav PILAŘ a L CHMELAŘOVÁ. Regional Product Labelling System Znojemsko Regionální Produkt From The Point Of Consumer. American Journal of Theoretical and Applied Business. 2018, 4, č. 4. ISSN 2469-7834. [Detail]
ZAJAROŠOVÁ, Markéta a Lenka KAUEROVÁ. Customer Relationship Management: Evaluating Key Factors Affecting the Implementation Success. Journal of Management and Business: Research and Practice. Prešov: University of Prešov, 2013, 5(2), s. 65-79. ISSN 1338-0494. [Detail]
KAUEROVA, Lenka. Podniková diagnostika, díl A, B, C. Národně vzdělávací fond Praha. 1997, 1997(0), s. 1-3. [Detail]

Kniha odborná

TEICHMANN, Marek, Tomáš TICHÝ, František KUDA, Petr DURDÍK, Josef FILIP, Vilém ADAMEC, Lenka KAUEROVÁ, Jaroslav URMINSKÝ, Vladimír KOUDELA, Martina IMRAMOVSKÁ, Jana KOŠŤÁLOVÁ, Radim KOVAŘÍK, Jiří POKORNÝ, Jaroslav SYNEK a Anna TLAMKOVÁ. Městské inženýrství nejen pro městské inženýry. Praha: INFORMAČNÍ CENTRUM ČKAIT, s.r.o., 2022. ISBN 978-80-88265-39-9. [Detail]
BIRNEROVÁ, , Jana GERŠLOVÁ, Ludmila KALUŽOVÁ, Lenka KAUEROVA, KERN, Viktor KOTLÁN, Jiří KOVÁŘ, KUBÍČKOVÁ, Václav LEDNICKÝ, WAWRZYCZEK, Viktorie JANEČKOVÁ, Ivo MARTINÍK, Jan MINISTR, SEIDLER, Marie MIKUŠOVÁ, Boris NAVRÁTIL, Vojtěch SPÁČIL, Lenka SPÁČILOVÁ, Milan SEKANINA, SCHINDLER, Milena TVRDÍKOVÁ a Zdeněk ZMEŠKAL. ECON '98 (Selected Research Papers). Ostrava: OFTIS, Ostrava, 1998. ISSN 0862-7908. [Detail]
BAUEROVÁ, Danuše, FLORJANČIČ, FLORJANČIČ, BERNIK, Jana GERŠLOVÁ, HAJKR, Martina HALÁSKOVÁ, HALÁSKOVÁ, Jana HANČLOVÁ, Jaroslav RAMÍK, JERAJ, JUROVÁ, Lenka KAUEROVA, KERN, Christiana KLIKOVÁ, KOVAČ, Jiří KOVÁŘ, LJUBIČ, Václav LEDNICKÝ, KAŠNÁ, Jan MALINOVSKÝ, Ivo MARTINÍK, Zdeněk MIKOLÁŠ, Ladislav LUDVÍK, Marie MIKUŠOVÁ, MŰLLEROVÁ, MŰLLER, Boris NAVRÁTIL, PAULÍK, ROUBÍČEK, Milan SEKANINA, Ivan ŠOTKOVSKÝ, Lenka SPÁČILOVÁ, Vojtěch SPÁČIL, Tadeusz SZWEDA, Jan ŠIROKÝ, Milena TVRDÍKOVÁ, VUK, WOJKOVSKÁ a Zdeněk ZMEŠKAL. ECON '97 (Selected Research Papers). Ostrava: OFTIS, Ostrava, 1997. ISSN 0862-7908. [Detail]

Kapitola v knize

KAUEROVÁ, Lenka. Analysis of the Marketing Environment of Turkey. In: Turkish-Czech Cross-Border Trade Infrastructure: Ensuring The Door Between Central and Eastern Europe and The Near East Remains Open. Haag: Lex Lata, 2024. s. 31-44. ISBN 978-90-833234-6-6. [Detail]
BĚLOHLÁVEK, Alexander. Airspace, its Limitations and Significance of "Bosphorus Region" in the Time of Crisis. In: Turkish-Czech cross-border trade infrastructure: ensuring the door between Central and Eastern Europe and the Near East remains open. Haag: Lex Lata, 2024. s. 13-29. ISBN 978-90-833234-6-6. [Detail]
KAUEROVÁ, Lenka a Hana SVOBODOVÁ. Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM) ? praktické využití. In: Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM) ? praktické využití. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, OPF Karviná, 2007. s. 1-102. ISBN 978-80-7248-451-5. [Detail]
KAUEROVA, Lenka a Hana SVOBODOVÁ. Marketingový management. In: Podniková diagnostika. Ostrava: Tandem, 1998. s. 191-211. ISBN 80-90-21674-9. [Detail]
KAUEROVA, Lenka. Vybrané problémy implementace marktingu. In: Úloha marketingu v rámci začlenění regionu do EU. Ostrava: Česká marketingová společnost, 1998. s. 8-12. [Detail]
KAUEROVA, Lenka a Hana SVOBODOVÁ. Diagnostické přístupy k marketingu firmy. In: ECON. Ostrava: VŠB - TU Ostrava, 1997. s. 126-132. ISSN 0862-7908. [Detail]
KAUEROVA, Lenka a Hana SVOBODOVÁ. Aplikace diagnostických přístupů v podnikání. In: Metody a techniky diagnostikování podniku. Ostrava: Akademie J.A.Komenského, 1997. s. 41-62. [Detail]
KAUEROVA, Lenka. Volba zahraničních trhů. In: Sborník Mezinárodní vědecké konference k 20.výročí EKF VŠB. Ostrava: VŠB - TU Ostrava, 1997. s. 23-34. ISBN 80-7078-455-5. [Detail]
KAUEROVA, Lenka a Hana SVOBODOVÁ. Marketing a diagnostika podniku. In: Sborník Mezinárodní vědecké konference. Praha: VŠE Praha, 1996. s. 42-52. [Detail]
TRECHOVÁ, Nicole a Lenka KAUEROVA. Marketingový plán prodeje strojů pro výrobu rámové obuvi ZPS-SM, a. s. Zlín. In: Sborník mezinárodní věd. konference,sekce marketing a obchod. Ostrava: katedra marketingu a obchodu EkF VŠB-TU Ostrava, 1995. s. 79-87. [Detail]

Příspěvek ve sborníku

HORVÁTHOVÁ, Petra, Kateřina MOKRÁ a Lenka KAUEROVÁ. Workplace Health and Safety Promotion in Public Administration Organizations. In: Public Economics and Administration 2021 : proceedings of the 14th international scientific conference : 8th September 2021, Ostrava, Czech Republic. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, 2021. s. 144-157. ISBN 978-80-248-4580-7. [Detail]
ZAJAROŠOVÁ, Markéta, Slavomíra FICERIOVÁ a Lenka KAUEROVÁ. IMPACT OF THE COVID-19 PANDEMIC ON ENGAGEMENT OF THE TOURIST INFORMATION CENTRE'S FACEBOOK PAGE. In: Conference Proceedings from the Annual International Scientific Conference Marketing Identity 2020: COVID-2.0 : 11.11.2021, Trnava, Slovensko. Trnava: University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2020. s. 640-649. ISBN 978-80-572-0107-6. [Detail]
ROJIK, Stanislav, Ladislav PILAR, Martina CHALUPOVA, Lenka KAUEROVÁ, Martin PROKOP a Tereza RUPPRICHOVA. THE POSITION OF THE CESKOSASKE SVYCARSKO REGIONAL PRODUCT BRAND AMONG CONSUMERS. In: Proceedings of the 28th International Scientific Conference Agrarian Perspectives XXVIII. Business Scale in Relation to Economics. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, 2019. s. 241-247. ISBN 978-80-213-2973-7. [Detail]
HORVÁTHOVÁ, Petra, Marcela DAVIDOVÁ, Lenka KAUEROVÁ a Kateřina KASHI. Identification, Development and Retention of Talented Employees in the Field of Brownfields. In: 5th International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts : SGEM 2018 : conference proceedings : 26 August - 01 September, 2018, Albena Co., Bulgaria. Volume 5. Issue 1.5. Sofia: STEF92 Technology Ltd., 2018. s. 475-486. ISBN 978-619-7408-65-2. [Detail]
HEINISCH, Martin a Lenka KAUEROVÁ. The Analysis of the Influence of the Number of Invited Sellers on their Participation and on their Bid Reduction in the English Reverse Auction. In: Management 2018 : VII. international scientific conference : Management and the World in Motion, Challenges, Opportunities and Threats : Spa Nový Smokovec - Congress Centre, High Tatras, Slovak Republic, 25-29 September 2018. Prešov: Bookman, 2018. ISBN 978-80-8165-300-1. [Detail]
MARUSKINOVA, Katarina, Stanislav ROJIK, Pavlina FULNECKOVA ROJIK a Lenka KAUEROVÁ. THE COMPETITIVENESS OF NORTH AFRICAN TOURISM DESTINATIONS VIS-A-VIS THE ARAB SPRING AND TERRORIST ATTACKS ON TOURISTS. In: Proceedings of 10th annual international scientific conference Competition = Sborník příspěvků z 10. ročníku mezinárodní vědecké konference Konkurence : 17th - 18th May 2018, Jihlava, Czech Republic. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2018. s. 241-248. ISBN 978-80-88064-37-4. [Detail]
ROJIK, Stanislav, Martina CHALUPOVA, Karolina TUCKOVA, Lenka KAUEROVÁ, Martin PROKOP a Tereza RUPPRICHOVA. BRAND OF QUALITY AND ORIGIN REGIONÁLNÍ POTRAVINA ÚSTECKÝ KRAJ BY VIEW OF CUSTOMERS. In: Proceedings of the 27th International Scientific Conference Agrarian Perspectives XXVII. Food Safety – Food Security. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, 2018. s. 284-290. ISBN 978-80-213-2890-7. [Detail]
ROJÍK, Stanislav, Lenka KAUEROVÁ, Ladislav PILAŘ, Martina CHALUPOVÁ a Martin PROKOP. Regional Product Labelling System Znojemsko Regionální Produkt From The Point Of Consumer Behaviour's View. In: Marketing identity: brands we love – part II : proceedings from the international scientific conference : November 8-9, 2016, Trnava, Slovak Republic. Trnava: University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2016. s. 404-414. ISBN 978-80-8105-841-7. [Detail]
ZAJAROŠOVÁ, Markéta a Lenka KAUEROVÁ. Applying Correlation Analysis for Evaluating the CRM Performance on the Metallurgy Market. In: METAL 2014: 23rd International Conference on Metallurgy and Materials: conference proceedings : May 21st-23rd 2014, hotel Voroněž I, Brno, Czech Republic, EU. Ostrava: Tanger, 2014. s. 1496-1502. ISBN 978-80-87294-54-3. [Detail]
ZAJAROŠOVÁ, Markéta a Lenka KAUEROVÁ. Applying Analytic Hierarchy Process to Supplier Selection. In: Managing and Modeling of Financial Risks : 7th international scientific conference : proceedings : 8th-9th September 2014, Ostrava, Czech Republic. [Part I-III]. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, 2014. s. 873-879. ISBN 978-80-248-3631-7. [Detail]
KAUEROVÁ, Lenka a Martina MIHOKOVÁ. Vnímání reklamy odbornou marketingovou veřejností. In: Kulturní aspekty české a evropské reklamy. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. s. 16-29. ISBN 978-80-7318-672-2. [Detail]
SVOBODOVÁ, Hana a Lenka KAUEROVA. Vybrané problémy implementace CRM. In: Finance a účetnictví ve vědě, výuce a praxi. Zlín: UTB ve Zlíně, 2005. s. 80-84. ISBN 80-7318-228-2. [Detail]
KAUEROVA, Lenka. Podnikatelské prostředí EU a jeho vliv na strategii firmy. In: Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti III. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, 2004. s. 58-63. ISBN 80-213-1162-2. [Detail]
KAUEROVÁ, Lenka a Miluše HLUCHNÍKOVÁ. Podstata rizikového kapitálu a jeho význam pro rozvoj podniku. In: Vybrané aspekty vývoje české ekonomiky. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2004. s. 57-63. ISBN 80-248-0534-0. [Detail]
KAUEROVA, Lenka. Podnikatelské prostředí EU a jeho vliv na strategii firmy. In: Význam marketingu a obchodu pro zvyšování konkurenceschopnosti v rámci sjednocené Evropy. Ostrava: REPRONIS, 2004. s. 7-11. ISBN 80-7329-076-6. [Detail]
KAUEROVA, Lenka a Šárka VILAMOVÁ. Vývoj pravidel ochrany hospodářské soutěže v EU a jejich komparace s pravidly ochrany hospodářské soutěže v ČR. In: Sborník výsledků výzkumu katedry marketingu a obchodu 2003. Ostrava: REPRONIS, 2003. s. 7-15. ISBN 80-7329-047-2. [Detail]
KAUEROVA, Lenka. Globalizační proces a jeho důsledky pro obchod. In: Marketing a obchod na přelomu tisíciletí. Ostrava: REPRONIS, 2002. s. 43-46. ISBN 80-7329-012-X. [Detail]
KAUEROVA, Lenka a Šárka VILAMOVÁ. Výzkum připravenosti podnikatelských subjektů moravskoslezského regionu na vstup České republiky do Evropské unie. In: Připravenost českých podnikatelských subjektů na vstup do Evropské unie. Praha: VŠE Praha, 2002. s. 123-128. ISBN 80-245-0324-7. [Detail]

Zpráva

KAUEROVÁ, Lenka, Jan SUCHÁČEK, Jaroslav URMINSKÝ a Pavlína KOZÁKOVÁ. Zpracování analytických východisek potřebných pro zpracování dokumentu Optimalizace struktury poskytované lůžkové zdravotní péče v MSK - pro část analýza vnějšího okolí. Moravskoslezský kraj, 2017. [Detail]
KAUEROVA, Lenka. Možnosti financování zahraničního obchodu. Ostrava2000. [Detail]
KAUEROVA, Lenka. Marketingová studie trhu cukru. Ostrava: Ostrava, 1997. [Detail]

Závěrečná práce

ŠUGRA, Martin. Relationship Marketing in Video Game Industry. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2016. [Detail]

Konference, workshop, výstava - uspořádání

KAUEROVA, Lenka. Financování exportních pohledávek formou factoringu a jeho vliv na bilancování podniku. Management podniků v období přechodu k tržní ekonomice. Pardubice: Universita Pardubice, 1994. s. 15-20. [Detail]
KAUEROVA, Lenka. Marketing na zahraničních trzích. Sborník Mezinárodní vědecké konference v Moravskoslezs. reg.. Ostrava: Česká marketingová společnost, 1993. s. 25-30. [Detail]

Kniha nehodnocená

KAUEROVÁ, Lenka, Markéta ZAJAROŠOVÁ a Roman KOZEL. Mezinárodní marketing. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2014. ISBN 978-80-248-3671-3. [Detail]
KAUEROVA, Lenka, Šárka VILAMOVÁ a Jakub VANĚK. Vybraná problematika z mezinárodního marketingu. Ostrava: Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava, 2003. ISBN 80-248-0261-9. [Detail]