2024/2025

NázevTypJméno studenta
Možnosti procedurálního generování v prostředí Unreal Engine 5
(Possibilities for Procedural Generation in Unreal Engine 5)
BakalářskáVojtěch Rubeš
Praktické možnosti uživatelských rozhraní a stavěcích systémů v Unreal Enginu
(Practical Possibilities of User Interfaces and Construction Systems in Unreal Engine)
BakalářskáKryštof Kleveta
Možnosti rozšířené reality v prostředí Unreal Engine 5
(Augmented Reality Capabilities in Unreal Engine 5)
DiplomováBc. Adam Donocik

2023/2024

NázevTypJméno studenta
Absolvování individuální odborné praxe
(Individual Professional Practice in the Company)
BakalářskáMaroš Mečiar
Absolvování individuální odborné praxe
(Individual Professional Practice in the Company)
BakalářskáJakub Temr
Možnosti virtuální reality v Unreal Engine 5
(Possibilities of Virtual Reality in Unreal Engine 5)
DiplomováBc. Josef Kotlář

2022/2023

NázevTypJméno studenta
Analýza a vizualizace 3D hlavolamů
(Analysis and Visualization of 3D Puzzles)
BakalářskáBc. Ľubomír Hlavko
Návrh a implementace počítačové hry pro virtuální realitu
(Design and Development of a Virtual Reality Game)
BakalářskáBc. Adam Donocik
Nové možnosti v Unreal Engine 5
(New Features in Unreal Engine 5 )
DiplomováBc. Ondřej Foukal
Vizualizace Smart Factory s využitím virtuální reality
(Smart Factory Visualisation in Virtual Reality)
DiplomováBc. Lukáš Moravec

2021/2022

NázevTypJméno studenta
Možnosti počítačem řízených charakterů v prostředí Unreal Engine
(Possibilities of Computer Controlled Characters in the Unreal Engine)
BakalářskáBc. Josef Kotlář

2020/2021

NázevTypJméno studenta
Detekce a trasování sportovců ve videozáznamu
(Detection and Tracking of Athletes from Video Sequences)
BakalářskáBc. Ondřej Moris
Rozšířená realita a možnosti brýlí Microsoft Hololens 2
(Augmented Reality and Possibilities of Headset Microsoft Hololens 2)
BakalářskáBc. Ondřej Fojtík
Vizualizace komplexních sítí pomocí 3D enginu Unity
(Complex Network Layout Visualization in 3D Engine Unity)
BakalářskáBc. Daniel Milián

2019/2020

NázevTypJméno studenta
Optimalizační techniky v Unreal Enginu 4
(Optimization Techniques in Unreal Engine 4)
BakalářskáBc. Lukáš Moravec
Vybrané možnosti Unreal Enginu 4
(Possibilities of Unreal Engine 4)
BakalářskáBc. Ondřej Foukal

2018/2019

NázevTypJméno studenta
Absolvování individuální odborné praxe
(Individual Professional Practice in the Company)
BakalářskáBc. David Bohunovský
Absolvování individuální odborné praxe
(Individual Professional Practice in the Company)
BakalářskáBc. František Šumšala
Možnosti využití moderních herních enginů ve výuce biologie
(Possibilities of Using Modern Game Engines in the Teaching of Biology)
DiplomováBc. Jan Trubač

2017/2018

NázevTypJméno studenta
Možnosti a použití CMS WordPress
(Possibilities of CMS WordPress)
BakalářskáRadek Bula
Simulace davu
(Crowd Simulation)
BakalářskáBc. Adam Lasák
Systém pro snímání pohybu
(Motion Capture System)
DiplomováIng. Jan Papik

2016/2017

NázevTypJméno studenta
Absolvování individuální odborné praxe
(Individual Professional Practice in the Company)
BakalářskáBc. Tomáš Král
Moderní fyzikální enginy pro WebGL
(Modern Physics Engines for WebGL)
BakalářskáBc. Milan Šebela
Možnosti a použití CMS WordPress
(Possibilities of CMS WordPress)
BakalářskáBc. Václav Dobeš
Optimalizační techniky v Unreal Enginu 4
(Optimization Techniques in Unreal Engine 4)
BakalářskáBc. Jan Trubač
Analýza a Syntéza textur
(Texture Analysis and Synthesis)
DiplomováBc. Ondřej Lazarczyk
Možnosti Unreal Enginu 4
(Possibilities of Unreal Engine 4)
DiplomováBc. Jan Urubek
Možnosti Unreal Enginu 4
(Possibilities of Unreal Engine 4)
DiplomováIng. Štěpán Guňa
Nové možnosti Unreal Enginu 4
(Possibilities of Unreal Engine 4)
DiplomováBc. Martin Mada
Umělá inteligence v počítačových hrách
(Artificial Intelligence in Computer Games)
DiplomováBc. Jan Wlosok
Zobrazování procedurálně generovaných planet v reálném čase
(Real-Time Procedural Planet Rendering)
DiplomováBc. Jakub Rak

2015/2016

NázevTypJméno studenta
Absolvování individuální odborné praxe
(Individual Professional Practice in the Company)
BakalářskáBc. Miroslav Babral
Možnosti WebGL (Web Graphics Library)
(Possibilities of WebGL (Web Graphics Library))
BakalářskáIng. Jan Papik
Moderní zobrazování volumetrických dat v realném čase
(Modern Real-time Volumetric Techniques)
DiplomováIng. Jan Lysoň

2014/2015

NázevTypJméno studenta
Absolvování individuální odborné praxe
(Individual Professional Practice in the Company)
BakalářskáIng. Jan Hájovský
Nástroj pro generování rostlin a stromů
(Tree and Plants Modeling Software )
BakalářskáBc. David Kubát
Zobrazování 3D modelů pomocí WebGL
(Displaying 3D Models in Web Pages using WebGL)
BakalářskáBc. Jakub Imrich

2013/2014

NázevTypJméno studenta
Možnosti 3D enginu OGRE
(Capabilities of OGRE 3D Engine)
BakalářskáBc. Jan Urubek
Možnosti OpenGL
(Capabilities of OpenGL )
BakalářskáIng. Jan Lysoň
Procedurální generování terénu
(Procedural Terrain Generation )
BakalářskáBc. Jakub Rak
Raspberry Pi ve spojení s HomeAlarmPlus Pi
(Raspberry Pi and HomeAlarmPlus Pi)
BakalářskáBc. Miroslav Urbánek
Unity 3D
(Unity 3D )
BakalářskáBc. Jan Wlosok
Nástroj pro generování rostlin a stromů
(Tree and Plants Modeling Software )
DiplomováBc. Daniel Molko
Rozpoznávání a detekce pohybů pomocí senzoru Microsoft Kinect
(Object Recognition Using Microsoft Kinect)
DiplomováBc. Martin Brzoza

2012/2013

NázevTypJméno studenta
3D aplikace v prostředí mobilních komunikačních technologiích
(3D Applications on Mobile Communication Devices)
BakalářskáBc. Jakub Rodzenák
Plánování cest virtuálních agentů
(Path Planning for Virtual Agents)
DiplomováIng. Lumír Janošek
Využití technologie Kinect při získávání motion capture dat
(The Use of Technology Kinect in Obtaining Motion Capture Data)
DiplomováBc. Michal Polcer

2011/2012

NázevTypJméno studenta
Modul pro testování elektrických obvodů
(Test Module for Electrical Circuits)
BakalářskáBc. Michal Smejkal
Možnosti XNA Game Studia
(XNA Game Studio)
BakalářskáIvona Raszková
Node editor v programu Blender
(Blender: The Node Editor )
BakalářskáBc. Jan Orszulik
Rigování a animování v programu Blender
(Animation in Blender)
BakalářskáBc. Michal Vašut
Možnosti 3D stereo projekce v Blenderu
(The Possibility of 3D Stereo Projection in Blender)
DiplomováBc. Tomáš Popek
Urychlení rozpoznávání detekce obličejů v obraze s využitím GPU
(Acceleration of Face Detection by Making Use of GPU Computing)
DiplomováBc. Jaromír Krpec

2010/2011

NázevTypJméno studenta
Demonstrace křivek a ploch v počítačové grafice
(Curves and Surfaces in Computer Graphics)
BakalářskáIng. Tomáš Režnar
Modelování a skriptování v prostředí programu Blender
(Modeling and Scripting in Blender)
BakalářskáBc. Karel Štětkář
Možnosti GUI v prostředí mobilních komunikačních technologiích
(Mobile Technology: GUI)
BakalářskáBc. Jakub Larysz
Trojrozměrné fraktály
(3D Fractals )
BakalářskáBc. Petr Procházka
Unity 3D
(Unity 3D )
BakalářskáBc. Libor Tělupil

2009/2010

NázevTypJméno studenta
Modul pro automatické testování a vyhodnocování simulací základních elektrických obvodů
(Module for Automatic Testing and Evaluation Simulation of Basic Electric Circuits)
BakalářskáBc. Lukáš Foltýn
Simulátor 3D terénu
(3D Terrain )
BakalářskáBc. Jaromír Krpec
Analýza webových technologii pro tvorbu grafických výstupu energetických podniků
(Analysis of Graphical Web Technologies for Purposes of Online Data Visualization in IS Energis)
DiplomováBc. Aleš Fuks

2008/2009

NázevTypJméno studenta
Modul pro automatické testování a vyhodnocování simulaci logických obvodů
(Module for automatic testing and evaluation simulation of basic logical circuits)
BakalářskáIng. Ondřej Meca, Ph.D.
Modul pro automatické testování a vyhodnocování průběhu grafu funkce
(Module for automatic testing and evaluation graph of a function )
DiplomováBc. Jiří Čevela

2007/2008

NázevTypJméno studenta
Možnosti vytváření GUI v prostředí TCL/TK
(GUI Possibilities within TCL/TK Framework)
BakalářskáBc. Stanislav Vlasák