Název | Typ | Jméno studenta |
---|---|---|
Možnosti procedurálního generování v prostředí Unreal Engine 5 (Possibilities for Procedural Generation in Unreal Engine 5) | Bakalářská | Vojtěch Rubeš |
Praktické možnosti uživatelských rozhraní a stavěcích systémů v Unreal Enginu (Practical Possibilities of User Interfaces and Construction Systems in Unreal Engine) | Bakalářská | Kryštof Kleveta |
Možnosti rozšířené reality v prostředí Unreal Engine 5 (Augmented Reality Capabilities in Unreal Engine 5) | Diplomová | Bc. Adam Donocik |
Název | Typ | Jméno studenta |
---|---|---|
Absolvování individuální odborné praxe (Individual Professional Practice in the Company) | Bakalářská | Maroš Mečiar |
Absolvování individuální odborné praxe (Individual Professional Practice in the Company) | Bakalářská | Jakub Temr |
Možnosti virtuální reality v Unreal Engine 5 (Possibilities of Virtual Reality in Unreal Engine 5) | Diplomová | Bc. Josef Kotlář |
Název | Typ | Jméno studenta |
---|---|---|
Analýza a vizualizace 3D hlavolamů (Analysis and Visualization of 3D Puzzles) | Bakalářská | Bc. Ľubomír Hlavko |
Návrh a implementace počítačové hry pro virtuální realitu (Design and Development of a Virtual Reality Game) | Bakalářská | Bc. Adam Donocik |
Nové možnosti v Unreal Engine 5 (New Features in Unreal Engine 5 ) | Diplomová | Bc. Ondřej Foukal |
Vizualizace Smart Factory s využitím virtuální reality (Smart Factory Visualisation in Virtual Reality) | Diplomová | Bc. Lukáš Moravec |
Název | Typ | Jméno studenta |
---|---|---|
Možnosti počítačem řízených charakterů v prostředí Unreal Engine (Possibilities of Computer Controlled Characters in the Unreal Engine) | Bakalářská | Bc. Josef Kotlář |
Název | Typ | Jméno studenta |
---|---|---|
Detekce a trasování sportovců ve videozáznamu (Detection and Tracking of Athletes from Video Sequences) | Bakalářská | Bc. Ondřej Moris |
Rozšířená realita a možnosti brýlí Microsoft Hololens 2 (Augmented Reality and Possibilities of Headset Microsoft Hololens 2) | Bakalářská | Bc. Ondřej Fojtík |
Vizualizace komplexních sítí pomocí 3D enginu Unity (Complex Network Layout Visualization in 3D Engine Unity) | Bakalářská | Bc. Daniel Milián |
Název | Typ | Jméno studenta |
---|---|---|
Optimalizační techniky v Unreal Enginu 4 (Optimization Techniques in Unreal Engine 4) | Bakalářská | Bc. Lukáš Moravec |
Vybrané možnosti Unreal Enginu 4 (Possibilities of Unreal Engine 4) | Bakalářská | Bc. Ondřej Foukal |
Název | Typ | Jméno studenta |
---|---|---|
Absolvování individuální odborné praxe (Individual Professional Practice in the Company) | Bakalářská | Bc. David Bohunovský |
Absolvování individuální odborné praxe (Individual Professional Practice in the Company) | Bakalářská | Bc. František Šumšala |
Možnosti využití moderních herních enginů ve výuce biologie (Possibilities of Using Modern Game Engines in the Teaching of Biology) | Diplomová | Bc. Jan Trubač |
Název | Typ | Jméno studenta |
---|---|---|
Možnosti a použití CMS WordPress (Possibilities of CMS WordPress) | Bakalářská | Radek Bula |
Simulace davu (Crowd Simulation) | Bakalářská | Bc. Adam Lasák |
Systém pro snímání pohybu (Motion Capture System) | Diplomová | Ing. Jan Papik |
Název | Typ | Jméno studenta |
---|---|---|
Absolvování individuální odborné praxe (Individual Professional Practice in the Company) | Bakalářská | Bc. Tomáš Král |
Moderní fyzikální enginy pro WebGL (Modern Physics Engines for WebGL) | Bakalářská | Bc. Milan Šebela |
Možnosti a použití CMS WordPress (Possibilities of CMS WordPress) | Bakalářská | Bc. Václav Dobeš |
Optimalizační techniky v Unreal Enginu 4 (Optimization Techniques in Unreal Engine 4) | Bakalářská | Bc. Jan Trubač |
Analýza a Syntéza textur (Texture Analysis and Synthesis) | Diplomová | Bc. Ondřej Lazarczyk |
Možnosti Unreal Enginu 4 (Possibilities of Unreal Engine 4) | Diplomová | Bc. Jan Urubek |
Možnosti Unreal Enginu 4 (Possibilities of Unreal Engine 4) | Diplomová | Ing. Štěpán Guňa |
Nové možnosti Unreal Enginu 4 (Possibilities of Unreal Engine 4) | Diplomová | Bc. Martin Mada |
Umělá inteligence v počítačových hrách (Artificial Intelligence in Computer Games) | Diplomová | Bc. Jan Wlosok |
Zobrazování procedurálně generovaných planet v reálném čase (Real-Time Procedural Planet Rendering) | Diplomová | Bc. Jakub Rak |
Název | Typ | Jméno studenta |
---|---|---|
Absolvování individuální odborné praxe (Individual Professional Practice in the Company) | Bakalářská | Bc. Miroslav Babral |
Možnosti WebGL (Web Graphics Library) (Possibilities of WebGL (Web Graphics Library)) | Bakalářská | Ing. Jan Papik |
Moderní zobrazování volumetrických dat v realném čase (Modern Real-time Volumetric Techniques) | Diplomová | Ing. Jan Lysoň |
Název | Typ | Jméno studenta |
---|---|---|
Absolvování individuální odborné praxe (Individual Professional Practice in the Company) | Bakalářská | Ing. Jan Hájovský |
Nástroj pro generování rostlin a stromů (Tree and Plants Modeling Software ) | Bakalářská | Bc. David Kubát |
Zobrazování 3D modelů pomocí WebGL (Displaying 3D Models in Web Pages using WebGL) | Bakalářská | Bc. Jakub Imrich |
Název | Typ | Jméno studenta |
---|---|---|
Možnosti 3D enginu OGRE (Capabilities of OGRE 3D Engine) | Bakalářská | Bc. Jan Urubek |
Možnosti OpenGL (Capabilities of OpenGL ) | Bakalářská | Ing. Jan Lysoň |
Procedurální generování terénu (Procedural Terrain Generation ) | Bakalářská | Bc. Jakub Rak |
Raspberry Pi ve spojení s HomeAlarmPlus Pi (Raspberry Pi and HomeAlarmPlus Pi) | Bakalářská | Bc. Miroslav Urbánek |
Unity 3D (Unity 3D ) | Bakalářská | Bc. Jan Wlosok |
Nástroj pro generování rostlin a stromů (Tree and Plants Modeling Software ) | Diplomová | Bc. Daniel Molko |
Rozpoznávání a detekce pohybů pomocí senzoru Microsoft Kinect (Object Recognition Using Microsoft Kinect) | Diplomová | Bc. Martin Brzoza |
Název | Typ | Jméno studenta |
---|---|---|
3D aplikace v prostředí mobilních komunikačních technologiích (3D Applications on Mobile Communication Devices) | Bakalářská | Bc. Jakub Rodzenák |
Plánování cest virtuálních agentů (Path Planning for Virtual Agents) | Diplomová | Ing. Lumír Janošek |
Využití technologie Kinect při získávání motion capture dat (The Use of Technology Kinect in Obtaining Motion Capture Data) | Diplomová | Bc. Michal Polcer |
Název | Typ | Jméno studenta |
---|---|---|
Modul pro testování elektrických obvodů (Test Module for Electrical Circuits) | Bakalářská | Bc. Michal Smejkal |
Možnosti XNA Game Studia (XNA Game Studio) | Bakalářská | Ivona Raszková |
Node editor v programu Blender (Blender: The Node Editor ) | Bakalářská | Bc. Jan Orszulik |
Rigování a animování v programu Blender (Animation in Blender) | Bakalářská | Bc. Michal Vašut |
Možnosti 3D stereo projekce v Blenderu (The Possibility of 3D Stereo Projection in Blender) | Diplomová | Bc. Tomáš Popek |
Urychlení rozpoznávání detekce obličejů v obraze s využitím GPU (Acceleration of Face Detection by Making Use of GPU Computing) | Diplomová | Bc. Jaromír Krpec |
Název | Typ | Jméno studenta |
---|---|---|
Demonstrace křivek a ploch v počítačové grafice (Curves and Surfaces in Computer Graphics) | Bakalářská | Ing. Tomáš Režnar |
Modelování a skriptování v prostředí programu Blender (Modeling and Scripting in Blender) | Bakalářská | Bc. Karel Štětkář |
Možnosti GUI v prostředí mobilních komunikačních technologiích (Mobile Technology: GUI) | Bakalářská | Bc. Jakub Larysz |
Trojrozměrné fraktály (3D Fractals ) | Bakalářská | Bc. Petr Procházka |
Unity 3D (Unity 3D ) | Bakalářská | Bc. Libor Tělupil |
Název | Typ | Jméno studenta |
---|---|---|
Modul pro automatické testování a vyhodnocování simulací základních elektrických obvodů (Module for Automatic Testing and Evaluation Simulation of Basic Electric Circuits) | Bakalářská | Bc. Lukáš Foltýn |
Simulátor 3D terénu (3D Terrain ) | Bakalářská | Bc. Jaromír Krpec |
Analýza webových technologii pro tvorbu grafických výstupu energetických podniků (Analysis of Graphical Web Technologies for Purposes of Online Data Visualization in IS Energis) | Diplomová | Bc. Aleš Fuks |
Název | Typ | Jméno studenta |
---|---|---|
Modul pro automatické testování a vyhodnocování simulaci logických obvodů (Module for automatic testing and evaluation simulation of basic logical circuits) | Bakalářská | Ing. Ondřej Meca, Ph.D. |
Modul pro automatické testování a vyhodnocování průběhu grafu funkce (Module for automatic testing and evaluation graph of a function ) | Diplomová | Bc. Jiří Čevela |
Název | Typ | Jméno studenta |
---|---|---|
Možnosti vytváření GUI v prostředí TCL/TK (GUI Possibilities within TCL/TK Framework) | Bakalářská | Bc. Stanislav Vlasák |