2024/2025

TitleTypeName of student
Analýza marketingového mixu fotbalového klubu
(Analysis of Marketing Mix of a Football Club)
BachelorsMarkéta Křenková
Komparace marketingové komunikace franchisových sítí v oblasti gastronomie
(Comparison of Marketing Communication of Franchise Networks in Gastronomy)
BachelorsGabriela Tomisová
Komparace on-line marketingové komunikace oděvních značek
(Comparison of Online Marketing Communication of Clothing Brands )
BachelorsNatálie Vránová
Měření spokojenosti zákazníků v oblasti módy
(Customer Satisfaction Measurement in the Fashion Industry)
BachelorsNatálie Hašová
Mezigenerační analýza vlivu reklamy na trhu hazardních her
(Intergenerational Analysis of the Impact of Advertising on the Gambling Market)
BachelorsMartin Havlík
Analýza a komparace motivů podnikatelů při volbě franšízového podnikatelského modelu
(Analysis and Comparison of Entrepreneurs' Motives in Choosing a Franchise Business Model )
MastersBc. Lukáš Baďura
Komparace spotřebitelského chování generací X a Z v cestovním ruchu
(Comparison of Consumer Behaviour of Generations X and Z in Tourism)
MastersBc. Tereza Křížová

2023/2024

TitleTypeName of student
Analýza vlivu online marketingu na známost neziskové organizace
(Analysis of the Impact of Online Marketing on the Awareness of a Nonprofit Organization)
BachelorsBc. Vojtěch Třísko
Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování v oblasti fastfoodů
(Analysis of the Influence of Social Networks on Fast Food Consumer Behaviour)
BachelorsBc. Jiří Jirsa
Návrh strategie expanze pro franšízový podnik se zaměřením na prodej zmrzliny
(Design of an Expansion Strategy for a Franchise Company Focusing on Ice Cream Sales)
BachelorsBc. Markéta Fréharová
Analýza produktové strategie v oblasti cestovního ruchu
(Analysis of Product Strategy in the Field of Tourism)
MastersIng. Martin Janík
Analýza spotřebitelského chování na trhu s čajem a kávou
(Analysis of Consumer Behavior in the Tea and Coffee Market)
MastersIng. Daniel Volný
Návrh marketingové strategie firmy v oblasti sportovní a zdravé výživy
(Proposal of the Company's Marketing Strategy in the Field of Sports and Healthy Nutrition)
MastersIng. Karolína Pyšnová
Návrh marketingové strategie neziskové organizace v oblasti sociálních služeb
(Marketing Strategy Design for a Nonprofit Organization in the Field of Social Services)
MastersIng. Petr Kovařík

2022/2023

TitleTypeName of student
Analýza postojů klientů franchisového podniku se zaměřením na vzdělávání
(Analysis of the Attitudes of Franchise Company Clients with a Focus on Education)
BachelorsBc. Lukáš Baďura
Komparace franšízových sítí v České republice v oblasti fastfoodů
(Franchise Networks Comparison in the Czech Republic in the Field of Fast Food)
BachelorsBc. Daniel Bartoš
Návrh marketingové strategie firmy se zaměřením na BOZP a požární ochranu v EU
(Marketing Strategy Proposal of a Company Focusing on OHS and Fire Safety in EU)
MastersBc. Andrea Klichová
Návrh marketingové strategie firmy se zaměřením na prodej masa a uzenin
(Marketing Strategy Proposal of a Company Focusing on Selling Meat and Sausages )
MastersIng. Veronika Ricková
Návrh marketingové strategie firmy se zaměřením na služby a cestovní ruch
(Marketing Strategy Proposal of the Company Focusing on the Services and Tourism)
MastersBc. Přemysl Barvík

2021/2022

TitleTypeName of student
Analýza spotřebitelského chování na trhu s drahými kovy, diamanty a mincemi
(Consumer Behaviour Analysis in the Market of Precious Metals, Diamonds and Coins)
BachelorsIng. Jan Gogola
Měření spokojenosti zákazníků franšízových čerpacích stanic
(Customer Satisfaction Measurement of Franchise Petrol Stations)
BachelorsAdam Tomášek, DiS.

2020/2021

TitleTypeName of student
Analýza využití sociálních sítí pro gastronomické řetězce
(Use Analysis of Social Networks for Gastronomic Chains)
BachelorsBc. Jan Žatka
Měření spokojenosti zákazníků franšízových čerpacích stanic
(Customer Satisfaction Measurement of Franchise Petrol Stations)
BachelorsBc. Martin Ptáček
Měření spokojenosti zákazníků franšízových ovocných barů
(Customer Satisfaction Measurement of Franchise Fresh Bars )
BachelorsBc. Michaela Balusková
Měření spokojenosti zákazníků franšízových prodejen DIY
(Customer Satisfaction Measurement of DIY Franchise Stores)
BachelorsBc. Zuzana Ptáčková
Měření spokojenosti zaměstnanců fastfoodových řetězců
(Employee Satisfaction Measurement of Fast Food Chains)
BachelorsBc. Barbora Hankeová