2024/2025

TitleTypeName of student
Analýza chování spotřebitele na trhu biopotravin v České republice
(Analysis of Consumer Behavior on the Organic Food Market in the Czech Republic)
BachelorsMarkéta Potokiová
Analýza postojů spotřebitelů ke značkám rychlé módy
(Analysis of Consumer Attitudes Towards Fast Fashion Brands)
BachelorsLiliia Tsyhulova
Identifikace preferencí spotřebitele při nákupu dekorativní kosmetiky
(Identification of Consumer Preferences When Purchasing Decorative Cosmetics)
BachelorsAdéla Šubová
Vliv obalu na rozhodování spotřebitele na trhu sprchových gelů
(The Impact of Packaging on Consumer Decision-Making in the Shower Gel Market)
BachelorsPavlína Střelková
Analýza posluchačů regionální rádiové stanice
(Analysis of Regional Radio Station Listeners)
MastersBc. Martin Bartoš
Identifikace faktorů ovlivňujících chování spotřebitele na trhu mobilních telefonů
(Identification of Factors Influencing Consumer Behaviour in the Mobile Phone Market)
MastersBc. Samuel Jurica
Vliv sociálních sítí na nákupní rozhodování spotřebitelů
(The Influence Of Social Networks On Consumer Purchasing Decisions)
MastersBc. Daniel Axmann

2023/2024

TitleTypeName of student
Analýza chování zákazníků na trhu dortů a zákusků
(Analysis of Customer Behaviour in the Cake and Dessert Market)
MastersBc. Marie Procházková
Identifikace postojů spotřebitelů ke značce sušenek na indickém trhu
(Identification of Consumer Attitudes Towards the Brand of Biscuits in the Indian Market)
MastersBc. John Love Joy Sahaya Raj
Identifikace preferencí uživatelů knihovny
(Identification of Library Users’ Preferences)
MastersBc. Hong Hanh Duong
Identifikace spotřebitelského chování na trhu předtréninkových suplementů
(Identification of Consumer Behaviour in the Pre-workout Supplements Market)
MastersBc. Martin Agnew
Typologie spotřebitelů na trhu volně prodejných léčivých přípravků a doplňků stravy
(Consumer Typology in the OTC Medicines and Food Supplements Market)
MastersBc. Martin Svěch
Vliv influencerů na rozhodování spotřebitele při nákupu skin care kosmetiky
(Influence of Influencers on Consumer Decision-Making when Purchasing Skin Care Cosmetics )
MastersBc. Nikol Kočí

2022/2023

TitleTypeName of student
Identifikace chování návštěvníků hudebního festivalu
(Identifying the Behaviour of Music Festival Visitors )
BachelorsBc. Martin Bartoš
Identifikace postojů zákazníků k bankovním produktům
(Identification of Customer Attitudes towards Banking Products)
BachelorsBc. Daniel Axmann
Vliv reklamy na chování spotřebitelů
(Impact of Advertisement on Consumer Behaviour)
BachelorsBc. Natálie Režná
Měření spokojenosti návštěvníků knihovny
(Customer Satisfaction Measurement of the Library)
MastersBc. Barbora Hankeová
Měření úspěšnosti značky na trhu nealkoholických nápojů
(Measuring the Brand Success in the Soft Drinks Market)
MastersIng. Lucie Waliczková
Segmentace spotřebitelů na trhu potravin
(Consumer Segmentation in the Food Market)
MastersBc. Pavlína Pechová
Vliv pandemie COVID-19 na online nákupy potravin
(The Impact of the COVID-19 Pandemic on Online Grocery Shopping)
MastersIng. Kateřina Postavová

2021/2022

TitleTypeName of student
Analýza čtenářských zvyklostí v České republice
(Analysis of Reading Habits in the Czech Republic)
MastersBc. Michelle Wing Lam Wong
Analýza postojů spotřebitelů ke kosmetickým produktům netestovaným na zvířatech
(Consumer Attitudes Analysis to Cosmetic Products Not Tested on Animals)
MastersBc. Kateřina Kolková
Analýza postojů spotřebitelů k produktům ekologického zemědělství
(Consumer Attitudes Analysis to Products of Organic Farming)
MastersIng. Natálie Karasová
Analýza spotřebitelského chování na trhu piva
(Consumer Behaviour Analysis on the Beer Market)
MastersBc. Zlata Paprstková
Identifikace cílové skupiny činohry Národního divadla moravskoslezského
(Target Group Identification of Drama of the National Moravian-Silesian Theatre)
MastersIng. Alexandra Voral Tomášová
Identifikace postojů spotřebitelů k elektrokolům
(Consumer Attitudes Identification toward Electric Bikes)
MastersIng. Vendula Hluchá
Vliv značky a země původu na rozhodování spotřebitele při nákupu oděvů
(The Impact of Brand and Country of Origin on Consumer’s Clothes Purchasing Decision)
MastersMilada Jurošková

2020/2021

TitleTypeName of student
Analýza chování spotřebitele na online trhu stříbrných šperků
(Analysis of Consumer Behaviour in the Online Silver Jewellery Market )
BachelorsIng. Julie Václavíková
Analýza spotřebitelského chování na trhu zdravé výživy
(Consumer Behaviour Analysis on the Healthy Food Market)
BachelorsIng. Šarlota Řehounková
Analýza pozice značky na trhu piva
(Brand Position Analysis on the Beer Market)
MastersIng. Tomáš Otevřel
Analýza spotřebitelského chování na trhu čerstvých ovocných a zeleninových šťáv
(Consumer Behaviour Analysis on the Market of Fresh Fruit and Vegetable Juices)
MastersBc. Simona Kovářová
Identifikace faktorů ovlivňujících rozhodování spotřebitele na trhu hodinek
(Identification of Factors Influencing Consumer Decision Making in the Watch Market)
MastersIng. Adam Skácel
Identifikace preferencí návštěvníků činohry Národního divadla moravskoslezského
(Identification of National Moravian-Silesian Theatre Drama Visitors‘ Preferences)
MastersIng. Patricie Kubaláková
Segmentace spotřebitelů na trhu dekorativní kosmetiky
(Consumer Segmentation in the Beauty Market)
MastersIng. Lucie Waliszewská

2019/2020

TitleTypeName of student
Analýza spotřebitelského chování na trhu sdílených kol
(Consumer Behaviour Analysis on the Bike Sharing Market)
BachelorsIng. Aneta Vaňousová
Analýza známosti a preference značky na trhu čerpacích stanic
(Analysis of Brand Awareness and Preference in the Filling Stations Market)
BachelorsBc. Zlata Paprstková
Měření spokojenosti návštěvníků industriálního areálu
(Visitor Satisfaction Measurement of Industrial Complex)
BachelorsBc. Silvie Komárová
Návrh marketingové komunikace pro základní školu
(Marketing Communication Design for the Elementary School)
BachelorsBc. Veronika Kotasová
Analýza image taneční školy
(Image Analysis of a Dance School)
MastersIng. Kateřina Jelenová
Analýza image značky na trhu s čínskou medicínou
(Brand Image Analysis on Chinese Medicine Market)
MastersBc. Tereza Polášková
Vliv vybraných faktorů na rozhodování spotřebitele o nákupu proteinů
(Impact of Selected Factors on Consumer's Decision about Purchasing Proteins)
MastersBc. Lucia Majerčíková
Vnímání značky na bankovním trhu
(Brand Perception on the Bank Market)
MastersBc. Jana Benešová
Vnímání značky Pandora na trhu šperků
(Pandora Brand Perception on the Jewelry Market)
MastersIng. Eliška Hadrbolcová

2018/2019

TitleTypeName of student
Analýza image značky cyklistické společnosti
(Brand Image Analysis of Cycling Company)
BachelorsIng. Vendula Hluchá
Analýza známosti značky na trhu s přírodní kosmetikou
(Analysis of Brand Awareness on the Market of Natural Cosmetics)
BachelorsMilada Jurošková
Identifikace postojů spotřebitelů ke značkám na oděvním trhu
(Identification of Consumer Attitudes towards Brands in the Clothing Market)
BachelorsBc. Lenka Kučerová
Identifikace postojů zákazníků k oděvní značce
(Identification of Customer Attitudes to the Clothing Brand)
BachelorsBc. Simona Kovářová
Návrh na zvýšení známosti neziskové organizace
(Proposal for the Increase of Awareness of the Nonprofit Organization)
MastersBc. Karolína Houžvová
Testování loga realitní kanceláře
(Testing of Real Estate Company´s Logo)
MastersBc. Kateřina Bodláková
Vliv země původu na rozhodování spotřebitele o koupi nápojů
(The Country of Origin Impact on Consumer´s Purchase Decision for Beverages)
MastersIng. Petra Trlicová
Vliv značky a ceny na hodnocení senzorické kvality džusů
(Price and Brand Influence on Evaluation of Sensory Quality of Juices)
MastersBc. Klára Applová
Zhodnocení senzorických vlastností zelených čajů
(Evaluation of Sensory Characteristics of Green Teas)
MastersIng. Veronika Duchoňová

2017/2018

TitleTypeName of student
Analýza image značky jazykové školy
(Brand Image Analysis of the Language School)
BachelorsBc. Ondřej Novotný
Analýza postojů spotřebitelů ke značce mléčných výrobků
(Consumer Attitudes Analysis to the Brand of Dairy Products)
BachelorsBc. Jana Benešová
Analýza spotřebitelského chování na trhu výživových doplňků
(Analysis of Consumer Behavior on the Nutritional Supplement Market)
BachelorsBc. Nikolas Pekárek
Analýza známosti značky oděvního družstva
(Analysis of Brand Recognition of Clothing Cooperative)
BachelorsBc. Kristýna Havlová
Testování loga pro společnost na trhu hydroenergetiky
(Logo Testing for the Company on Hydroenergetic Market)
BachelorsBc. Lukáš Adam
Mezinárodní srovnání postojů spotřebitelů k charakteristikám kvality potravin
(International Comparison of Consumer Attitudes to Food Quality Characteristics)
MastersBc. Tereza Klajmonová
Návrh zavedení nového produktu na potravinářský trh
(Design of Introduction of a New Product on the Food Market)
MastersBc. Pavlína Zbořilová
Senzorická analýza kokosového nápoje
(Sensory Analysis of the Coconut Drink)
MastersIng. Veronika Kočiková

2016/2017

TitleTypeName of student
Analýza konkurence na trhu s medem
(The Competitive Analysis on the Honey Market )
BachelorsBc.Ing. Kateřina Száková
Měření spokojenosti zákazníků s e-shopem
(Customer Satisfaction Measurement with E-shop)
BachelorsBc. Filip David
Vliv značky a země původu výrobku na rozhodování spotřebitele při nákupu potravin
(The Influence of Brand and Country of Product Origin on Consumer´s Food Purchasing Decisions )
BachelorsIng. Petra Trlicová
Analýza image strojírenské společnosti
(Image Analysis of the Machinery Company)
MastersBc. Klára Sladká
Měření spokojenosti zákazníků se službami banky
(Customer Satisfaction Measurement with Bank Services)
MastersBc. Zuzana Vandriáková
Mezigenerační srovnání spotřebitelských postojů ke značkám kvality potravin na českém trhu
(Intergenerational Comparison of Consumer Attitudes to Food Quality Labels in the Czech Market)
MastersBc. Denisa Bartoníková
Mezigenerační vnímání sociální reklamy
(Intergenerational Perception of Social Advertisement)
MastersBc. Tereza Měsícová
Mezinárodní srovnání postojů generace Y ke kvalitě a značkám kvality potravin
(International Comparison of Generation Y Attitudes to Food Quality and Quality Labels)
MastersIng. Denisa Koziolová
Mezinárodní srovnání postojů generace Y k původu potravin
(International Comparison of Generation Y Attitudes to the Food Products Origin)
MastersIng. Kateřina Frgalová
Návrh marketingové komunikace pro zvýšení návštěvnosti lékárny
(Marketing Communication Design for Pharmacy Turnout Increase)
MastersIng. Jan Vietoris
Senzorická analýza ovocného nápoje
(Sensory Analysis of the Fruit Drink)
MastersBc. Jana Pastrňáková
Srovnání lovemarks mezi generacemi X a Y
(Lovemarks Comparison Between Generations X and Y)
MastersBc. Ludmila Blažková
Vliv barvy obalu na vnímání drogistického produktu
(The Impact of the Packaging Colour on Perception of the Drugstore Product)
MastersBc. Helena Skřontová

2015/2016

TitleTypeName of student
Analýza vnímání značky na trhu piva
(Brand Perception Analysis on the Beer Market)
BachelorsTereza Křupalová
Analýza zákazníka na trhu stínící techniky
(Customer Analysis on the Shading Technology Market )
BachelorsBc. Michaela Drastíková
Měření spokojenosti zákazníků s fitness centrem
(Customer Satisfaction Measurement with the Fitness Centre)
BachelorsKamila Kubánková
Analýza image sportovního klubu
(Image Analysis of a Sport Club )
MastersBc. Jakub Koziol
Analýza konkurence na trhu online vzdělávání
(The Analysis of Competition on the Online Education Market)
MastersBc. Jan Lipový
Analýza věrnostních programů na drogistickém trhu
(Analysis of Loyalty Programs in the Drugstore Market )
MastersBc. Lenka Brejšková
Identifikace postojů zákazníků ke službě personal shopping na oděvním trhu
(Identification of Customers´ Attitudes to Personal Shopping Service on the Clothing Market )
MastersBc. Karolína Albrechtová
Identifikace postojů zákazníků ke značce BIO - produkt ekologického zemědělství
(Identifying Customers' Attitudes towards the Label BIO - Product of Organic Farming)
MastersBc. Zuzana Pyšová
Měření spokojenosti zákazníků s konferencí Shopexpo
(Customer Satisfaction Measurement with Conference Shopexpo)
MastersIng. Ilona Janíčková
Senzorická analýza výživových doplňků
(Sensory Analysis of Nutritional Supplements)
MastersBc. Iveta Králová
Vliv obalového designu balených vod na rozhodování spotřebitele
(Impact of Bottled Water Packaging Design on Consumer Decision)
MastersBc. Veronika Snopková
Zavedení nového produktu na trh mobilních aplikací
(Indroduction of a New Product on the Mobile Applications Market)
MastersBc. Lucie Šimečková

2014/2015

TitleTypeName of student
Analýza postojů spotřebitelů na trhu s vínem
(Analysis of the Consumer Attitudes on the Wine Market)
BachelorsVeronika Šťastná
Měření spokojenosti pacientů s ordinací praktického lékaře
(Patient Satisfaction Measurement with General Practitioner Surgery)
BachelorsRadka Otrubová
Návrh marketingového mixu čajovny
(Marketing Mix Design for Tearoom)
BachelorsBc. Kateřina Kubinová
Analýza postojů výrobců potravin ke značkám kvality
(Analysis of Food Producers’ Attitudes to Quality Labels)
MastersBc. Šárka Petříková
Analýza vnímání značky na trhu slaných snacků
(Analysis of Brand Perception in the Salty Snacks Market)
MastersBc. Šárka Červenková
Identifikace postojů spotřebitelů k bio limonádám
(Identification of Consumer Attitudes towards the Organic Lemonades)
MastersBc. Ondřej Popek
Návrh komunikační strategie pro společnost na trhu zdravé výživy
(Communication Strategy Design for a Healthy Food Oriented Company)
MastersIng. Iveta Miturová
Návrh marketingové komunikace pro zvýšení návštěvnosti kavárny
(Marketing Communication Design for the Visit Rate Increase of the Cafeteria)
MastersBc. Petra Tománková
Senzorická analýza energetického nápoje
(Sensory Analysis of the Energy Drink)
MastersBc. Ondřej Moravec
Senzorická analýza slaných snacků
(Sensory Analysis of Salted Snacks)
MastersBc. Kateřina Pecinová

2013/2014

TitleTypeName of student
Analýza vnímání značky na oděvním trhu
(Brand Perception Analysis in the Clothing Market)
BachelorsBc. Karolína Albrechtová
Návrh inovace obalů čaje
(Innovation Design for Tea Packaging)
BachelorsBc. Nikol Janúchová
Vliv obalu nealkoholického nápoje na rozhodování spotřebitele
(Impact of Soft Drink Packaging on Consumer Decision Making)
BachelorsBc. Kristína Krištiaková
Vnímání značky na trhu čajů
(Brand Perception on the Tea Market)
BachelorsBc. Lucie Šimečková
Analýza image Norska a Islandu
(Image Analysis of Norway and Iceland)
MastersBc. Veronika Klinková
Analýza marketingové komunikace značky na trhu nealkoholických nápojů
(Marketing Communication Analysis of Brand on the Soft Drinks Market)
MastersBc. Pavol Krčmárik
Analýza postojů spotřebitelů ke značce kvality ZK SK
(Analysis of Consumer Attitudes to the Quality Label ZK SK)
MastersBc. Veronika Pitlová
Analýza značky na trhu radlerových nápojů
(Brand Analysis on the Radler Drinks Market)
MastersBc. Monika Kleščíková
Identifikace postojů spotřebitelů ke značkám kvality potravin
(Identification of Consumers Attitudes to Food Quality Labels)
MastersBc. Petra Pačková
Měření spokojenosti zákazníků s ochucenými pivy
(Customer Satisfaction Measurement with Flavoured Beers)
MastersBc. Klára Zrzová
Využití národních značek kvality na trhu potravin
(Usage of National Quality Labels on the Food Products Market)
MastersBc. Martina Zagolová

2012/2013

TitleTypeName of student
Analýza marketingového mixu maloobchodní prodejny
(The Marketing Mix Analysis of Retail Outlet)
BachelorsBc. Šárka Petříková
Analýza postojů restauračních zařízení k šnečím produktům
(Analysis of Restaurant Attitudes to Snail Products)
BachelorsBc. Šárka Červenková
Identifikace bariér nákupu produktů na trhu zdravé výživy
(Identification of Purchase Barriers on the Healthy Food Market)
BachelorsIng. Iveta Miturová
Měření spokojenosti zákazníků se službami lékárny
(Customer Satisfaction Measurement with Pharmacy Services)
BachelorsBc. Ondřej Moravec
Měření spokojenosti zákazníků se službami volnočasového areálu
(Customer Satisfaction Measurement with Services of a Leisure Time Complex)
BachelorsBc. Ondřej Popek
Analýza postojů spotřebitelů k atributům cereálních výrobků
(Consumer Attitudes Analysis to Cereal Products Attributes)
MastersBc. Tereza Přidalová
Analýza postojů studentů k umístění automatu na vysoké školy
(Student Attitudes Analysis to Vending Machine Placement at Universities)
MastersBc. Nikola Večerková
Analýza vlivu spotřebního etnocentrismu na úspěšnost značky
(Analysis of Consumer Ethnocentrism Impact on Brand Success)
MastersBc. Lubor Plašil
Analýza vlivu značek kvality potravin na chování spotřebitele
(Analysis of Food Quality Labels Impact on Consumer Behaviour)
MastersBc. Eva Tymelová
Návrh karty na trhu kongresové a incentivní turistiky pro město Ostrava
(Designing the Card on the Convention and Incentive Tourism Market for the City of Ostrava)
MastersBc. Miroslava Horáková
Návrh komunikační kampaně na sociální síti Facebook pro hypermarket
(The Communication Campaign Design on the Social Network Facebook for Hypermarket)
MastersBc. Jan Novotný
Návrh marketingových programů pro rozšíření členské základny KČT
(Marketing Programs Design for Expansion the Membership of Czech Tourist Club)
MastersBc. Iveta Vaňurová

2011/2012

TitleTypeName of student
Analýza marketingové komunikace nového výrobku na stavebním trhu
(Marketing Communication Analysis for New Product in the Construction Market)
BachelorsBc. Jiří Krátký
Analýza trhu luštěninových výrobků
(Analysis of the Legume Products Market)
BachelorsBc. Petra Pačková
Měření spokojenosti obyvatel města Ostravy s časopisem Program
(Satisfaction Measurement of Ostrava Inhabitants with the Magazine Program)
BachelorsBc. Klára Zrzová
Analýza B2B poptávky po službách letecké přepravy
(B2B Demand Analysis for the Air Transport Services )
MastersIng. Markéta Rapčanová
Analýza chování spotřebitele na trhu drogistických privátních značek
(Analysis of Consumer Behaviour in the Drugstore Private Label Market)
MastersBc. Polina Syrtsova
Analýza konkurence na trhu topné techniky
(Competitive Analysis in the Heating Equipment Market)
MastersBc. Júlia Kajánková
Analýza konkurenceschopnosti nového produktu na trhu PC her
(Competitiveness Analysis of a New Product in the PC Games Market)
MastersBc. Petr Čončka
Analýza marketingové komunikace značky na trhu s vínem
(The Marketing Communications Analysis of Brand in the Wine Market)
MastersBc. Kamila Sýkorová
Analýza postojů spotřebitelů ke značce kvality KLASA
(Analysis of Consumer Attitudes to Quality Label KLASA)
MastersBc. Dagmar Jeřábková
Analýza využití internetu pro rezervaci hotelového ubytování
(The Analysis of Using the Internet for Hotel Accommodation Booking)
MastersBc. Jan Hřivnacký
Analýza značky na trhu kolových nápojů
(Analysis of the Brand in the Coke Beverage Market )
MastersBc. Michaela Lippová
Analýza známosti a image firmy na trhu s energetikou
(Analysis of Recognition and Image of Company in the Energy Market)
MastersBc. Táňa Mikulášová
Analýza známosti značek kvality na potravinářském trhu
(Analysis of Quality Labels Awareness in the Food Products Market)
MastersBc. Andrea Diehelová
Měření spokojenosti zákazníků s výrobky na cukrářském trhu
(Customer Satisfaction Measurement with Products in the Confectionery Market)
MastersBc. Veronika Michalská

2010/2011

TitleTypeName of student
Analýza marketingové komunikace společnosti poskytující televizní vysílání
(The Analysis of Marketing Communication for Television Broadcaster)
BachelorsSimona Kotásková
Analýza postojů cílového segmentu k novému produktu
(The Analysis of the Target Segment Attitudes to a New Product)
BachelorsBc. Tereza Marešová
Analýza postojů spotřebitelů k nové formě prodeje v maloobchodě
(The Analysis of Consumer Attitudes toward a New Form of Sale in Retail)
BachelorsBc. Lubor Plašil
Analýza známosti značky piva
(Analysis of Beer Brand Recognition)
BachelorsBc. Tereza Přidalová
Měření spokojenosti zákazníků s výrobkem na stavebním trhu
(Customer Satisfaction Measurement with Product in the Building Industry)
BachelorsBc. Pavel Dobeš
Analýza obalu na trhu mléčných výrobků
(Analysis of the Package on the Dairy Products Market )
MastersBc. Veronika Schneiderová
Analýza požadavků klientů Call centra na trhu bankovních služeb
(Analysis of Call Center Customer´s Requirements on the Bank Services Market)
MastersBc. Kamila Prokopová
Analýza využívání účelových značek na potravinářském trhu
(Analysis of Using Specific Information Labels on the Food Market)
MastersBc. Jana Kutáčová
Analýza známosti značky na trhu trvanlivých tyčinek
(Analysis of Brand Recognition on the Market of Durable Sticks)
MastersBc. Petra Řehulková
Hodnocení marketingové komunikace sportovní akce
(The Assessment of Marketing Communication of a Sport Event)
MastersBc. Dagmar Pavlíčková
Identifikace postojů spotřebitelů k účelovým značkám na trhu potravin
(Identification of Consumers Attitudes to Specific Information Labels on the Food Market)
MastersBc. Zuzana Lehnertová
Návrh na zavedení nového výrobku na českém trhu s tetováním
(Design of a New Product Introduction on the Czech Tattoo Market)
MastersBc. Petra Pavlová
Návrh prodejního článku unikátního výrobku na dětském světovém obuvnickém trhu
(Design of Selling the Unique Product on the Child´s Global Footwear Market)
MastersIng. Lenka Kubíčková

2009/2010

TitleTypeName of student
Analýza konkurence prodejny akvaristických potřeb
(The Competitive Analysis of Aquarium Equipments Shop)
BachelorsBc. Radka Janíková
Analýza konkurenční pozice cestovní kanceláře
(Analysis of the Competitive Position of Travel Agency)
BachelorsIng. Markéta Rapčanová
Analýza postavení hudebního souboru
(The Position Analysis of Music Ensemble)
BachelorsBc. Adéla Šablaturová
Analýza postojů zákazníků na trhu s desinfekčními přípravky na ruce
(Analysis of the Customer Attitudes on the Handwashing Products Market)
BachelorsBc. Andrea Diehelová
Analýza vnímání značek na trhu bioproduktů
(Analysis of the Brand Perception on the Organic Products Market)
BachelorsBc. Táňa Mikulášová
Měření spokojenosti návštěvníků hudebního festivalu
(Visitor Satisfaction Measurement with Music Festival)
BachelorsBc. Petr Čončka
Analýza konkurenční pozice na trhu se sportovními potřebami
(Analysis of the Competitive Position on the Market for Sporting Goods)
MastersBc. Kristýna Misiarzová
Analýza potenciálu trhu internetového pekařství na Ostravsku
(Market Potential Analysis of Online Bakery in Ostrava region)
MastersBc. Romana Kostková
Analýza potenciálu trhu služeb reklamních agentur v Moravskoslezském kraji
(Market Potential Analysis of Advertising Agencies Services in the Moravian-Silesian Region)
MastersIng. Renáta Bílková
Analýza vnímání značky na trhu s vínem
(Brand Perception Analysis on the Wine Market)
MastersBc. Jana Mikušová
Měření spokojenosti zákazníků s hotelovými službami
(Customer Satisfaction Measurement of Hotel Services)
MastersBc. Adéla Binová
Rozšíření nabídky služeb plaveckého areálu
(The Services Offer Extension at the Swimming Pool Complex)
MastersBc. Dana Švarcová
Vnímání značky automobilu na českém a finském trhu
(Perception of Car Brand on the Czech and Finnish Market)
MastersBc. Šárka Kreissová

2008/2009

TitleTypeName of student
Analýza konkurence na trhu plastových oken
(Analysis of Competition on the Market of Plastic Windows)
BachelorsBc. Petra Porubová
Analýza postojů zákazníků k podlinkovým aktivitám pivovaru
(The Analysis of Customer Attitudes towards BTL’s Activities in Brewery)
BachelorsBc. Dagmar Pavlíčková
Identifikace postojů zákazníků k výrobku na trhu čistících prostředků
(Identification of Customer Attitudes to a Product on the Cleaner Market)
BachelorsBc. Lucie Petrušková
Identifikace profilu zákazníků squash clubu
(The Identification of Customer Profile in the Squash Club)
BachelorsBc. Kamila Prokopová
Měření spokojenosti zákazníků na polygrafickém trhu
(Customer Satisfaction Measurement at the Printing Market)
BachelorsBc. Petra Řehulková
Měření spokojenosti zákazníků se službami sportovního centra
(Customer Satisfaction Measurement with Sport Centre Services)
BachelorsBc. Petra Pavlová
Zjištění zájmu studentů oboru Marketing a obchod o výuku odborné angličtiny
(Finding out the Student’s Interest of Marketing and Business Branch in Studying Business English)
BachelorsBc. Lucie Stušová
Analýza image nemocnice
(The Image Analysis of the Hospital)
MastersIng. Nikola Vachalová
Analýza mediálního partnera multikina
(The Analysis of Cinema Medial Partner)
MastersIng. Zdeňka Kaločová
Analýza postojů spotřebitelů ke značce BIO cereálií
(The Analysis of Consumer Attitudes to a Brand of BIO Cereals)
MastersBc. Tereza Šlosarová
Analýza postojů zákazníků ke společnosti na trhu čerstvých koktejlů
(The Analysis of the Customer Attitudes Towards the Company on the Fresh Cocktails Market)
MastersBc. Petra Slahúčková
Návrh marketingového komunikačního mixu prodejce osobních automobilů
(The Proposal of Marketing Communication Mix of the Car Dealer)
MastersBc. Lenka Zubíková
Návrh marketingové komunikace pro zvýšení známosti značky Fair Trade na českém trhu
(Proposal of Marketing Communication for Increasing of the Fair Trade Brand Recognition on the Czech Market)
MastersBc. Hana Valentová
Návrh marketingové komunikace v místě prodeje pro potravinářskou výrobkovou řadu
(Proposal of Point-of-Purchase Communication for the Food Product Range)
MastersBc. Dana Russnáková
Testování nového časopisu
(New Magazine Testing)
MastersIng. Hana Šůstková