Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Budování osobní značky

Anotace

Budování osobní značky = aktivní ovlivňování toho, jak VÁS lidé vnímají.
Teprve když zjistíte, kdo vlastně jste a co vlastně chcete, můžete pracovat na tom JAK toho dosáhnete.
Budování osobní značky není nic jiného než poznání sebe, osobní značka je Vaše reputace, Vaše pověst, která Vás odlišuje a prodává.
Jste důležitější než to, co zrovna děláte, a jste víc než vaše práce.

Klíčová slova: motivace, sebepoznání, sebevědomí, sebereflexe, komunikace, praktická cvičení: osobní analýza, osobní mapa, osobní (sebe)prezentace

Osnova

1. krok: Poznejte sami sebe (prostor pro VAŠI osobní analýzu)
- Co Vás opravdu baví a naplňuje? Kdo jste a jací jste? V čem jste zvláštní? V čem jste specifičtí? V čem jste jedineční?

2. krok: Ujasněte si, o co ve svém osobním/profesním životě usilujete a KAM se chcete vydat a zařadit na trhu práce (prostor pro Vaše plány, cíle i sny)
- Kde je Vaše pozice? Čím se odlišujete od konkurence a co NAVÍC můžete nabídnout VY? Proč je důležité Vaše sebevědomí a sebereflexe?

3. krok: Začněte s aktivním budováním Vaší osobní značky (tvorba vlastní značky)
- Když je Vám jasně daná Vaše pozice na trhu práce, když jasně víte, čím se odlišujete a v čem jste jedineční, pracujte na svém vystupování, sebevědomí, autenticitě. Proč je důležitá Vaše komunikace a Vaše (sebe)prezentace? Proč je důležité hlídat si stopy, které za sebou zanecháváte?
Typ kurzu Kurzy dalšího vzdělávání
Kód CZV_KDV_047
ISCED-F Field unknown
Délka v týdnech 1
Hodinová dotace 3
Požadované vstupní vzdělání Magisterské
Typ financování Z vlastních prostředků vysoké školy/fakulty (mimo operační programy EU)
Účel vzdělávání jiný účel
Určeno pro Studenti
Akreditace Bez akreditace
Garantující útvar Prorektor pro VaV
Garant Prof. Mgr. Jana Kukutschová, Ph.D.
Studijní referent Ing. Lucie Hofrichterová
Jazyk výuky čeština
S kvalifikací ne