1. Úvod do problematiky - seznámení s významem cestovního ruchu, základními pojmy, literaturou.
2. Definování turistické destinace, její charakteristické vlastnosti a její význam i důležitost.
3. Analýza vlivu cestovního ruchu na územní celek v podobě ekonomické, sociální, kulturní, rozvojoví, devastující.
4. Podstata vzájemných vztahů provozovatelů cestovního ruchu v turistické destinaci, vazba a spolupráce s orgány a organizacemi veřejného sektoru státní správy i samosprávy), charakteristika podnikatelských subjektů v destinaci - s převahou malých a středních podniků
5. Zásady založení i řízení turistické destinace, tvorba turistické destinace přeshraničního typu
6. Základní manažerské funkce a jejich postavení při řízení turistické destinace
7. Specifické manažerské funkce využitelné v řízení turistické destinace - metoda PPP, postupy partnerství, tvorba klastrů.
8. Strategie turistické destinace
9. Marketing turistické destinace
10. Základní charakteristika krajiny a jejích typů i využití v turismu - městská krajina, venkov, devastované oblasti, chráněné krajinné oblasti a národní parky.
11. Metody územního plánování.
2. Definování turistické destinace, její charakteristické vlastnosti a její význam i důležitost.
3. Analýza vlivu cestovního ruchu na územní celek v podobě ekonomické, sociální, kulturní, rozvojoví, devastující.
4. Podstata vzájemných vztahů provozovatelů cestovního ruchu v turistické destinaci, vazba a spolupráce s orgány a organizacemi veřejného sektoru státní správy i samosprávy), charakteristika podnikatelských subjektů v destinaci - s převahou malých a středních podniků
5. Zásady založení i řízení turistické destinace, tvorba turistické destinace přeshraničního typu
6. Základní manažerské funkce a jejich postavení při řízení turistické destinace
7. Specifické manažerské funkce využitelné v řízení turistické destinace - metoda PPP, postupy partnerství, tvorba klastrů.
8. Strategie turistické destinace
9. Marketing turistické destinace
10. Základní charakteristika krajiny a jejích typů i využití v turismu - městská krajina, venkov, devastované oblasti, chráněné krajinné oblasti a národní parky.
11. Metody územního plánování.