Předmět komunikační dovednosti manažera vychází
ze základních aspektů psychologie a sociologie
se zaměřením na verbální a nonverbální komunikaci,
skupinovou komunikaci, komunikaci před publikem (prezentace),
koučování v managementu, komunikaci s veřejností a
masmediální komunikaci. Předmět se snaží transformovat
danou problematiku do prostředí sportovních klubů a organizací,
upozorňuje na chyby v komunikaci a vliv správné komunikace
na řízení a vedení lidí.
1. Vymezení základních pojmů, druhy komunikace, osobnost člověka v komunikaci
2. Sociální vnímání, postoje, formální autorita, empatie, uznání, charizma manažera, poruchy v komunikaci
3. Verbální komunikace, styly
4. Nonverbální komunikace, formy
5. Komunikační prostředí ve sportu
6. Poslouchání a naslouchání, vyjednávání, přesvědčování ovlivňování, konflikty při komunikaci, komunikace ve sportu
7. Motivace a vedení lidí v praxi sportovního manažera, rozhovor, dialog, zpětná vazba
8. Prezentace a komunikování před publikem, organizace projevu ve sportovním prostředí
9. Koučování v managementu sportu, marketingová komunikace
10.Skupinová komunikace, druhy týmů a týmové role
11.Jednání sportovního manažera - přikazování, přesvědčování, kontrola, kritika, koordinování
12.Problémová komunikace-kritika, konflikty,diskriminace, rasismus atd.
13.Komunikace uvnitř sportovního klubu, s veřejností-sponzoři, fanoušci, diváci
14.Masmediální komunikace
ze základních aspektů psychologie a sociologie
se zaměřením na verbální a nonverbální komunikaci,
skupinovou komunikaci, komunikaci před publikem (prezentace),
koučování v managementu, komunikaci s veřejností a
masmediální komunikaci. Předmět se snaží transformovat
danou problematiku do prostředí sportovních klubů a organizací,
upozorňuje na chyby v komunikaci a vliv správné komunikace
na řízení a vedení lidí.
1. Vymezení základních pojmů, druhy komunikace, osobnost člověka v komunikaci
2. Sociální vnímání, postoje, formální autorita, empatie, uznání, charizma manažera, poruchy v komunikaci
3. Verbální komunikace, styly
4. Nonverbální komunikace, formy
5. Komunikační prostředí ve sportu
6. Poslouchání a naslouchání, vyjednávání, přesvědčování ovlivňování, konflikty při komunikaci, komunikace ve sportu
7. Motivace a vedení lidí v praxi sportovního manažera, rozhovor, dialog, zpětná vazba
8. Prezentace a komunikování před publikem, organizace projevu ve sportovním prostředí
9. Koučování v managementu sportu, marketingová komunikace
10.Skupinová komunikace, druhy týmů a týmové role
11.Jednání sportovního manažera - přikazování, přesvědčování, kontrola, kritika, koordinování
12.Problémová komunikace-kritika, konflikty,diskriminace, rasismus atd.
13.Komunikace uvnitř sportovního klubu, s veřejností-sponzoři, fanoušci, diváci
14.Masmediální komunikace