Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku
Ukončeno v akademickém roce 2020/2021

Marketingový výzkum A

Typ studia bakalářské
Jazyk výuky čeština
Kód 116-0302/06
Zkratka MVA
Název předmětu česky Marketingový výzkum A
Název předmětu anglicky Marketing Research A
Kreditů 4
Garantující katedra Katedra marketingu a obchodu
Garant předmětu doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.

Osnova předmětu

1. Úvod do marketingového výzkumu
2. Informační zdroje
3. Marketingový výzkumný problém
4. Tvorba výzkumného plánu
5. Metody výzkumu
6. Tvorba dotazníku
7. Škály
8. Tvorba výběrového souboru
9. Příprava a analýza dat
10. Kvalitativní výzkum
11. Vizualizace a report údajů

Povinná literatura

FORET, Miroslav a David MELAS. Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu. Praha: Grada, 2020. 168 s. ISBN: 978-80-271-1723-9.
MALHOTRA, Naresh K. Marketing Research. An Applied Approach. 7th ed. New Jersey: Prentice Hall, 2019. 888 s. ISBN 978-1292265636.
TAHAL, Radek et al. Marketingový výzkum. Postupy, metody, trendy, 2. vyd. Praha: Grada, 2022. 296 s. ISBN 978-80-271-3535-6.

Doporučená literatura

BUREŠOVÁ, Jitka. Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím. Praha: Grada, 2022. 288 s. ISBN 978-80-271-1680-5.
HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum. Základní teorie, metody a aplikace. Praha: Portál, 2016. 440 s. ISBN 978-80-262-0982-9.
SEDLÁKOVÁ, Renáta. Výzkum médií. Nejužívanější metody a techniky. Praha: Grada, 2015. 548 s. ISBN 978-80-247-3568-9.