Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku
Ukončeno v akademickém roce 2013/2014

Marketingový výzkum A

Typ studia bakalářské
Jazyk výuky čeština
Kód 116-0302/08
Zkratka MVA
Název předmětu česky Marketingový výzkum A
Název předmětu anglicky Marketing Research A
Kreditů 4
Garantující katedra Katedra marketingu a obchodu
Garant předmětu doc. Ing. Roman Kozel, Ph.D.

Osnova předmětu

1. Informační zabezpečení marketingu a sekundární výzkum
2. Metodika marketingového výzkumu
3. Dotazování
4. Obsah dotazníku
5. Další metody primárního výzkumu
6. Realizace výzkumu
7. Výrobkový výzkum
8. Cenový výzkum
9. Výzkum distribuce
10. Výzkum pro potřeby marketingové komunikace
11. Vizualizace a report údajů
12. Agenturní výzkum

Povinná literatura

FORET, Miroslav a David MELAS. Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu. Praha: Grada, 2020. 168 s. ISBN: 978-80-271-1723-9.
MALHOTRA, Naresh K. Marketing Research. An Applied Approach. 7th ed. New Jersey: Prentice Hall, 2019. 888 s. ISBN 978-1292265636.
TAHAL, Radek et al. Marketingový výzkum. Postupy, metody, trendy, 2. vyd. Praha: Grada, 2022. 296 s. ISBN 978-80-271-3535-6.

Doporučená literatura

BUREŠOVÁ, Jitka. Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím. Praha: Grada, 2022. 288 s. ISBN 978-80-271-1680-5.
HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum. Základní teorie, metody a aplikace. Praha: Portál, 2016. 440 s. ISBN 978-80-262-0982-9.
SEDLÁKOVÁ, Renáta. Výzkum médií. Nejužívanější metody a techniky. Praha: Grada, 2015. 548 s. ISBN 978-80-247-3568-9.