Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku
Ukončeno v akademickém roce 2021/2022

Marketingové řízení

Typ studia bakalářskénavazující magisterské
Jazyk výuky čeština
Kód 116-0308/02
Zkratka MR
Název předmětu česky Marketingové řízení
Název předmětu anglicky Marketing Management
Kreditů 5
Garantující katedra Katedra marketingu a obchodu
Garant předmětu doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.

Osnova předmětu

1.Úvod do marketingového řízení.
2.Vnitřní analýza.
3.Analýza ziskovosti a marketingové produktivity.
4.Analýza trhu.
5.Měření trhu a základní indikátory trhu.
6.Analýza zákazníka.
7.Analýza konkurence
8.Marketingové strategie.
9.Výrobkové programy.
10.Cenové programy.
11.Komunikační programy.
12.Distribuční programy.
13.Organizace marketingových činností.
14.Tvorba marketingového plánu.
15.Kontrola marketingového plánu.

Povinná literatura

JAKUBÍKOVÁ, Dagmar a Petr JANEČEK. Strategický marketing - strategie a trendy. 3. přepr. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2023. 432 s. ISBN 978-80-271-3722-0.
MARSHALL, Greg and Mark JOHNSTON. Marketing Management. 4th ed. New York: McGraw Hill, 2023. ISBN 978-1260381917 .
STŘÍTESKÝ, Václav a kol. Marketing management. Praha: C. H. Beck, 2023. 584 s. ISBN 978-80-7400-897-9.

Doporučená literatura

ALLAN, Dibb. Marketingový plán na jednu stránku. Praha: Grada, 2020. 224 s. ISBN 978-80-271-2591-3.
DIBB, Sally et al. Marketing Concepts and Strategies. 9th ed. Mason: South-Western Cengage Learning, 2023. ISBN 978-1473778580.
PETRŮ, Naděžda a Václav KUPEC. Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe. 3. vyd. Praha, VŠFS 2021. ISBN 978-80-7408-228-3 .