1. Marketing služeb. Vlastnosti služeb. Marketingové nástroje využívané v sektoru služeb.
2. Marketing cestovního ruchu. Specifický přístup k marketingu cestovního ruchu. Trendy na trhu cestovního ruchu.
3. Marketing ve finančním sektoru. Marketingové řízení banky. Bankovní marketingový mix.
4. Marketing v pojišťovnictví. Specifika a nasazení marketingových nástrojů na pojišťovacím trhu.
5. Marketing vzdělávacích institucí. Hlavní trhy vzdělávacích institucí. Marketingové nástroje ve vzdělávání.
6. Marketing měst a regionů. Teritoriální marketing jako koncept územního rozvoje. Subtypy teritoriálního marketingu.
7. Marketing neziskových organizací. Základy fungování a marketingové řízení v neziskových organizacích.
8. Marketing sportovních akcí. Marketingový mix ve sportu.
9. Marketing kulturních akcí. Marketingový mix v kultuře.
10. Politický marketing. Specifika politického marketingu. Typy politických kampaní. Výzkumy volebních preferencí.
11. Business marketing I. Typy B2B poptávky. Typy B2B zákazníků. Typy produktů na B2B trhu.
12. Business marketing II. Nákup na business trhu. Rozhodovací jednotka. Marketingový mix na B2B trhu.
13. Marketing ve stavebnictví. Struktura stavebního trhu. Role zákazníka ve stavebním marketingu.
14. Zelený marketing a Ecodesign. Zásady a typy strategií Ecodesignu. Marketingový mix zeleného marketingu.
2. Marketing cestovního ruchu. Specifický přístup k marketingu cestovního ruchu. Trendy na trhu cestovního ruchu.
3. Marketing ve finančním sektoru. Marketingové řízení banky. Bankovní marketingový mix.
4. Marketing v pojišťovnictví. Specifika a nasazení marketingových nástrojů na pojišťovacím trhu.
5. Marketing vzdělávacích institucí. Hlavní trhy vzdělávacích institucí. Marketingové nástroje ve vzdělávání.
6. Marketing měst a regionů. Teritoriální marketing jako koncept územního rozvoje. Subtypy teritoriálního marketingu.
7. Marketing neziskových organizací. Základy fungování a marketingové řízení v neziskových organizacích.
8. Marketing sportovních akcí. Marketingový mix ve sportu.
9. Marketing kulturních akcí. Marketingový mix v kultuře.
10. Politický marketing. Specifika politického marketingu. Typy politických kampaní. Výzkumy volebních preferencí.
11. Business marketing I. Typy B2B poptávky. Typy B2B zákazníků. Typy produktů na B2B trhu.
12. Business marketing II. Nákup na business trhu. Rozhodovací jednotka. Marketingový mix na B2B trhu.
13. Marketing ve stavebnictví. Struktura stavebního trhu. Role zákazníka ve stavebním marketingu.
14. Zelený marketing a Ecodesign. Zásady a typy strategií Ecodesignu. Marketingový mix zeleného marketingu.