Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku
Terminated in academic year 2020/2021

Marketingová komunikace

Typ studia navazující magisterské
Jazyk výuky čeština
Kód 116-0330/01
Zkratka MK
Název předmětu česky Marketingová komunikace
Název předmětu anglicky Marketing Communication
Kreditů 4
Garantující katedra Katedra marketingu a obchodu
Garant předmětu doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.

Subject syllabus

1. Vývoj marketingové komunikace a podstata jejího fungování.
2. Integrovaná marketingová komunikace.
3. Cíle a cílové skupiny marketingové komunikace.
4. Reklama I. Tvorba komunikační kampaně.
5. Reklama II. Tvorba mediální kampaně.
6. Public relations a sponzoring.
7. Podpora prodeje.
8. Osobní prodej.
9. Přímý marketing.
10. Veletrhy a výstavy.
11. Současné trendy v marketingové komunikaci.
12. Plánování marketingové komunikace.
13. Hodnocení účinnosti marketingové komunikace.
14. Institucionální a legislativní rámec marketingové komunikace.

Literature

KARLÍČEK, M. et al. Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu. 2. vyd. Praha: Grada, 2016. 224 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a kol. Moderní marketingová komunikace. 2. vyd. Praha: Grada, 2019. 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
DE PELSMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J. a ROOSE, G. Marketing Communications: A European Perspective. 8th ed. New Jersey: Pearson Education, 2025. ISBN 978-1-292-73722-5 .

Advised literature

BUREŠOVÁ, Jitka. Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím. Praha: Grada, 2022. 288 s. ISBN 978-80-271-1680-5.
FILL, Chris a TURNBULL, Sarah. Marketing Communications. Fame, influencers and agility. 9th ed. New Jersey: Pearson Education, 2023. ISBN 978-1292400327.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Image a firemní identita. 2. akt a rozš. vyd. Praha: Grada, 2020. 224 s. ISBN 978-80-271-2841-9.