1. Podstata, význam, úloha strategií pro podnik.
2. Pojetí a typologie strategií, varianty strategických přístupů (strategie modrého oceánu, dynamické strategie, strategie hodnotových inovací aj.).
3. Místo business strategií v hierarchické struktuře firemních strategií, specifika jednotlivých strategických úrovní.
4. Proces tvorby business strategie, strategické postupy dle fází rozvoje firmy.
5. Vybrané analýzy jako východisko strategického rozhodování.
6. Nákupní strategie, její obsah a přístupy.
7. Prodejní strategie, její obsah a přístupy.
8. Strategické řízení procesu distribuce, volba distribučního systému a jeho hodnocení.
9. Kooperační strategie, úloha koncepce ECR pro zajištění konkurenceschopnosti firem.
10. Specifické prodejní systémy - strategie přímého prodeje, franchisingové strategie.
11. Problematika strategie rodinných firem.
12. Příklady strategických postupů z firemní praxe.
2. Pojetí a typologie strategií, varianty strategických přístupů (strategie modrého oceánu, dynamické strategie, strategie hodnotových inovací aj.).
3. Místo business strategií v hierarchické struktuře firemních strategií, specifika jednotlivých strategických úrovní.
4. Proces tvorby business strategie, strategické postupy dle fází rozvoje firmy.
5. Vybrané analýzy jako východisko strategického rozhodování.
6. Nákupní strategie, její obsah a přístupy.
7. Prodejní strategie, její obsah a přístupy.
8. Strategické řízení procesu distribuce, volba distribučního systému a jeho hodnocení.
9. Kooperační strategie, úloha koncepce ECR pro zajištění konkurenceschopnosti firem.
10. Specifické prodejní systémy - strategie přímého prodeje, franchisingové strategie.
11. Problematika strategie rodinných firem.
12. Příklady strategických postupů z firemní praxe.