1. Úvod do produktového managementu. Role produktového manažera.
2. Produkt a jeho atributy. Přístupy k produktu. Klasifikace atributů produktu.
3. Rozhodování o produktovém mixu. Produktové analýzy a strategie.
4. Proces vývoje nového produktu. Náměty na nové produkty. Koncepce produktu.
5. Vývoj a testování prototypu. Metody a techniky testování produktu.
6. Tržní testování. Zavádění nového produktu na trh.
7. Řízení produktu v průběhu cyklu jeho tržní životnosti.
8. Kvalita produktu. Charakteristiky kvality. Hodnocení kvality.
9. Obal. Typy obalů. Funkce, vlastnosti a atributy obalu.
10. Vývoj a testování obalu. Trendy v obalech
11. Značka. Klasifikace značek. Atributy značky. Funkce značky.
12. Řízení značky. Měření úspěšnosti značky.
13. Design. Funkce a atributy designu. Tvorba a hodnocení designu.
14. Image produktu. Typy image. Tvorba a analýza image.
2. Produkt a jeho atributy. Přístupy k produktu. Klasifikace atributů produktu.
3. Rozhodování o produktovém mixu. Produktové analýzy a strategie.
4. Proces vývoje nového produktu. Náměty na nové produkty. Koncepce produktu.
5. Vývoj a testování prototypu. Metody a techniky testování produktu.
6. Tržní testování. Zavádění nového produktu na trh.
7. Řízení produktu v průběhu cyklu jeho tržní životnosti.
8. Kvalita produktu. Charakteristiky kvality. Hodnocení kvality.
9. Obal. Typy obalů. Funkce, vlastnosti a atributy obalu.
10. Vývoj a testování obalu. Trendy v obalech
11. Značka. Klasifikace značek. Atributy značky. Funkce značky.
12. Řízení značky. Měření úspěšnosti značky.
13. Design. Funkce a atributy designu. Tvorba a hodnocení designu.
14. Image produktu. Typy image. Tvorba a analýza image.