Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Marketingový projekt

Typ studia navazující magisterské
Jazyk výuky angličtina
Kód 116-0534/02
Zkratka MP
Název předmětu česky Marketingový projekt
Název předmětu anglicky Marketing Project
Kreditů 3
Garantující katedra Katedra marketingu a obchodu
Garant předmětu Ing. Jaroslav Urminský, Ph.D.

Osnova předmětu

Osnova předmětu:
- návrh komunikační strategie,
- vypracování dotazníkového šetření,
- zpracování dat z průzkumu trhu,
- budování značky na tuzemském i zahraničním trhu,
- správa databází pro účely marketingové komunikace,
- správa sociálních médií,
- webová analytika,
- PPC správa a SEO optimalizace,
- organizace eventů (promoakce, veletrhy),
- tvorba obsahu pro webová i tištěná média.

E-learning

Odkaz na e-learningové materiály: https://lms.vsb.cz/course/view.php?id=117474

Povinná literatura

KOTLER, Philip, KARTAJAYA, Hermawan and Iwan SETIAWAN. Marketing 5.0: technology for humanity. Hoboken: John Wiley & Sons, 2021. 206 p. ISBN 978-1-119-66851-0.
KOTLER, Philip and Kevin Lane KELLER. Marketing Management. 15th ed. Boston: Pearson, 2016. 692 p. ISBN 0132102927 .
MALHOTRA, K. Naresh. Marketing Research. An Applied Approach. 7th ed. Harlow: Prentice Hall, 2019. 864 p. ISBN 978-0136085430 .

Doporučená literatura

CLOW, Kenneth E. and Karen E. JAMES. Essentials of Marketing Research: Putting Research into Practice. Los Angeles: SAGE, 2014. 497 p. ISBN 978-1-4129-9130-8.
MALHOTRA, K. Naresh. Basic Marketing Research. 4th ed. Harlow: Prentice Hall, 2012. 672 p. ISBN 978-013254448.
SILVERMAN, David. Qualitative Research. 4th ed. Los Angeles: SAGE, 2016. 457 p. ISBN 978-1-4739-1657-9 .