1. Úvod do digitálního marketingu. Internetový marketing. Digitální marketing. Rozdíly mezi digitálním a tradičním marketingem. Komunikační modely tradičních médií a nových médií. Integrovaná marketingová komunikace a digitální marketing.
2. Měření návštěvnosti webové stránky. Google Analytics. Atribuční modely.
3. Search engine marketing. PPC. Analýza a výzkum klíčového slova.
4. Content marketing. Obsahová analýza.
5. Měření efektivity médií I. Televizní trh. Rozhlasový trh. Tiskový trh.
6. Měření efektivity médií II. Média online.
7. Adaptace tradičních médií. Televize, rozhlas, tisk v nových médiích. Streamovací služby. Livestreaming. Služby na bázi předplatného. Legislativa digitálního marketingu. Ochrana spotřebitele. Autorská práva. Etika na internetu.
8. Marketingový výzkum v online prostředí a datová žurnalistika. Dotazování. Pozorování. Webcams group/rozhovor. On-line komunita.
9. Spotřebitelské chování na internetu. Analýza poptávky a modely konverze. Nákupní chování online. Modely online nákupního chování. Metoda modelování strukturních rovnic.
10. Spotřebitelské chování na internetu z pohledu firem. Analýza zákazníka. Personalizace.
11. Sociální sítě I. Chování uživatelů sociálních sítí. Marketing na sociální síti Facebook.
12. Sociální sítě II. Marketing na ostatních sociálních sítích. Mobilní marketing.
2. Měření návštěvnosti webové stránky. Google Analytics. Atribuční modely.
3. Search engine marketing. PPC. Analýza a výzkum klíčového slova.
4. Content marketing. Obsahová analýza.
5. Měření efektivity médií I. Televizní trh. Rozhlasový trh. Tiskový trh.
6. Měření efektivity médií II. Média online.
7. Adaptace tradičních médií. Televize, rozhlas, tisk v nových médiích. Streamovací služby. Livestreaming. Služby na bázi předplatného. Legislativa digitálního marketingu. Ochrana spotřebitele. Autorská práva. Etika na internetu.
8. Marketingový výzkum v online prostředí a datová žurnalistika. Dotazování. Pozorování. Webcams group/rozhovor. On-line komunita.
9. Spotřebitelské chování na internetu. Analýza poptávky a modely konverze. Nákupní chování online. Modely online nákupního chování. Metoda modelování strukturních rovnic.
10. Spotřebitelské chování na internetu z pohledu firem. Analýza zákazníka. Personalizace.
11. Sociální sítě I. Chování uživatelů sociálních sítí. Marketing na sociální síti Facebook.
12. Sociální sítě II. Marketing na ostatních sociálních sítích. Mobilní marketing.