Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku
Terminated in academic year 2020/2021

Digitální marketing

Typ studia navazující magisterské
Jazyk výuky angličtina
Kód 116-0541/01
Zkratka DM
Název předmětu česky Digitální marketing
Název předmětu anglicky Digital Marketing
Kreditů 4
Garantující katedra Katedra marketingu a obchodu
Garant předmětu Ing. Katarína Seifriedová, Ph.D.

Subject syllabus

1. Úvod do digitálního marketingu. Internetový marketing. Digitální marketing. Rozdíly mezi digitálním a tradičním marketingem. Komunikační modely tradičních médií a nových médií. Integrovaná marketingová komunikace a digitální marketing.
2. Měření návštěvnosti webové stránky. Google Analytics. Atribuční modely.
3. Search engine marketing. PPC. Analýza a výzkum klíčového slova.
4. Content marketing. Obsahová analýza.
5. Měření efektivity médií I. Televizní trh. Rozhlasový trh. Tiskový trh.
6. Měření efektivity médií II. Média online.
7. Adaptace tradičních médií. Televize, rozhlas, tisk v nových médiích. Streamovací služby. Livestreaming. Služby na bázi předplatného. Legislativa digitálního marketingu. Ochrana spotřebitele. Autorská práva. Etika na internetu.
8. Marketingový výzkum v online prostředí a datová žurnalistika. Dotazování. Pozorování. Webcams group/rozhovor. On-line komunita.
9. Spotřebitelské chování na internetu. Analýza poptávky a modely konverze. Nákupní chování online. Modely online nákupního chování. Metoda modelování strukturních rovnic.
10. Spotřebitelské chování na internetu z pohledu firem. Analýza zákazníka. Personalizace.
11. Sociální sítě I. Chování uživatelů sociálních sítí. Marketing na sociální síti Facebook.
12. Sociální sítě II. Marketing na ostatních sociálních sítích. Mobilní marketing.

Literature

DIMOFTE, C. V., C. P. HAUGTVEDT and R. F. YALCH. Consumer Psychology in a Social Media World. New York: Routledge, 2016. 277 p. ISBN 978-0-7656-4693-4 .
CHAFFEY, Dave. Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice. 7th ed. New York: Pearson Education, 2019. 545 p. ISBN 978-1-292-24157-9.
KINGSNORTH, Simon. Digital Marketing Strategy: An Integrated Approach to Online Marketing. 2nd ed. New York: Kogan Page Ltd, 2019. 344 p. ISBN 9780749498085.

Advised literature

CHAFFEY, Dave and P. R. SMITH. E-marketing Excellence: Planning and Optimizing Your Digital Marketing. 5th ed. London: Routledge, 2017. 690 p. ISBN 9781138191709 .
KAUFMAN, I. M, Ch. HORTON and A. ADKINS. Digital Marketing. New York: Routledge, Taylor & Francis Group, 2015. 353 p. ISBN 978-0-415-71675-8 .
TURBAN, E., J. STRAUSS and L. LAI. Social Commerce: Marketing, Technology and Management. Cham: Springer, 2016. 320 p. ISBN 978-3-319-17027-5 .