Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Digitální marketing

Typ studia navazující magisterské
Jazyk výuky angličtina
Kód 116-0541/03
Zkratka DM
Název předmětu česky Digitální marketing
Název předmětu anglicky Digital Marketing
Kreditů 5
Garantující katedra Katedra marketingu a obchodu
Garant předmětu Ing. Pavel Smutný, Ph.D.

Osnova předmětu

1. Úvod do digitálního marketingu, framework STDC.
2. Spotřebitelské chování, typologie uživatelů.
3. Marketing na sociálních médiícch.
4. Influencer marketing.
5. Reklama v sociálních médiícch.
6. Správa a obsahová strategie sociálních médií.
7. Platba za kliknutí (PPC). Analýza klíčových slov.
8. Umělá inteligence v marketingu.
9. User experience & User interface.
10. Měření návštěvnosti webových stránek a mobilních aplikací. Google Analytics. Atribuční modely.
11. Optimalizace pro vyhledávače (SEO).
12. Copywriting.
13. Branding v digitálním marketingu.

E-learning

Studijní opory jsou dostupné v LMS systému na https://lms.vsb.cz/

Povinná literatura

DIMOFTE, C. V., C. P. HAUGTVEDT and R. F. YALCH. Consumer Psychology in a Social Media World. New York: Routledge, 2016. 277 p. ISBN 978-0-7656-4693-4 .
CHAFFEY, Dave. Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice. 7th ed. New York: Pearson Education, 2019. 545 p. ISBN 978-1-292-24157-9.
KINGSNORTH, Simon. Digital Marketing Strategy: An Integrated Approach to Online Marketing. 2nd ed. New York: Kogan Page Ltd, 2019. 344 p. ISBN 9780749498085.

Doporučená literatura

CHAFFEY, Dave and P. R. SMITH. E-marketing Excellence: Planning and Optimizing Your Digital Marketing. 5th ed. London: Routledge, 2017. 690 p. ISBN 9781138191709 .
KAUFMAN, I. M, Ch. HORTON and A. ADKINS. Digital Marketing. New York: Routledge, Taylor & Francis Group, 2015. 353 p. ISBN 978-0-415-71675-8 .
TURBAN, E., J. STRAUSS and L. LAI. Social Commerce: Marketing, Technology and Management. Cham: Springer, 2016. 320 p. ISBN 978-3-319-17027-5 .