1. Základy jazyka Java
* Historie, vývojové nástroje, datové typy, operátory, výrazy
* Terminálový vstup a výstup, řídicí struktury
2. Třídy a objekty
* Metody, třídy, rozhraní, dědičnost
3. Výjimky a jejich ošetření
* Druhy výjimek, způsoby ošetření
4. Komponenty a obsluha jejich události
* Barva, popis, poloha komponenty
* Návěští, tlačítko, seznam, vstupní pole, rozmísťování komponent
* Přehled a zpracování událostí
5. Grafika, práce s texty
* Úsečka, obdélník, ovál, polygon
* Barvy, texty, obrázky
6. Aplety, zobrazení na WWW stránce
* Aplet bez HTML, popis apletu v HTML, parametry
7. Knihovna Swing, komponenty JTable a JTree
* Tabulka, záhlaví, úpravy hodnot
* Hierarchické uspořádání, uzly, editace, výběr, rozbalování
8. JavaScript, tvorba WWW stránek
* JavaScript a JScript, základní pojmy, objekty, styly
9. Základy programování v C++, odchylky od jazyka Java
* Struktura programu, hlavičkové soubory, funkce
10. Windows API, platforma SDK
* Okna, dialogy, texty, tlačítka, editační okénka, seznamy
11. CGI programy, komunikace se serverem, ISAPI
* Architektura client – server, CGI program, formát a jeho obsluha, WWW stránka jako
výstup z CGI
* Výhody použití ISAPI, princip komunikace
12. Distribuované systémy, sockety v Javě a C++
* Princip komunikace mezi systémy s využitím socketů
* Sockety v Javě, v C++, ukázka komunikace
13. Datová analýza, prognózování
* Základní metody datové analýzy, analýza závislostí mezi proměnnými, odlehlá data
* Časové řady, předpovědi vývoje ekonomických jevů
14. Generování náhodných čísel. Optimalizace.
* Náhodná čísla, metody práce s náhodnými čísly, využití v optimalizačních systémech
* Historie, vývojové nástroje, datové typy, operátory, výrazy
* Terminálový vstup a výstup, řídicí struktury
2. Třídy a objekty
* Metody, třídy, rozhraní, dědičnost
3. Výjimky a jejich ošetření
* Druhy výjimek, způsoby ošetření
4. Komponenty a obsluha jejich události
* Barva, popis, poloha komponenty
* Návěští, tlačítko, seznam, vstupní pole, rozmísťování komponent
* Přehled a zpracování událostí
5. Grafika, práce s texty
* Úsečka, obdélník, ovál, polygon
* Barvy, texty, obrázky
6. Aplety, zobrazení na WWW stránce
* Aplet bez HTML, popis apletu v HTML, parametry
7. Knihovna Swing, komponenty JTable a JTree
* Tabulka, záhlaví, úpravy hodnot
* Hierarchické uspořádání, uzly, editace, výběr, rozbalování
8. JavaScript, tvorba WWW stránek
* JavaScript a JScript, základní pojmy, objekty, styly
9. Základy programování v C++, odchylky od jazyka Java
* Struktura programu, hlavičkové soubory, funkce
10. Windows API, platforma SDK
* Okna, dialogy, texty, tlačítka, editační okénka, seznamy
11. CGI programy, komunikace se serverem, ISAPI
* Architektura client – server, CGI program, formát a jeho obsluha, WWW stránka jako
výstup z CGI
* Výhody použití ISAPI, princip komunikace
12. Distribuované systémy, sockety v Javě a C++
* Princip komunikace mezi systémy s využitím socketů
* Sockety v Javě, v C++, ukázka komunikace
13. Datová analýza, prognózování
* Základní metody datové analýzy, analýza závislostí mezi proměnnými, odlehlá data
* Časové řady, předpovědi vývoje ekonomických jevů
14. Generování náhodných čísel. Optimalizace.
* Náhodná čísla, metody práce s náhodnými čísly, využití v optimalizačních systémech