Celoživotní vzdělávání jako výzva současnosti
- Nutnost celoživotního vzdělávání
- Nové metody a formy vzdělávání v informační společnosti, distanční
prvky ve vzdělávání s využitím informačních a komunikačních technologií
- Nové role účastníků vzdělávacího procesu
- Aktuální trendy ve vzdělávání pracovníků VS
- Efektivnost různých druhů učení
- Informace jako zdroj pro osvojování si nových znalostí a dovedností
Přínosy vzdělávání pracovníků VS pro jednotlivce a stát
- Efektivita nových metod a forem vzdělávání
- Kritéria hodnocení kvality vzdělávání s využitím informačních a
komunikačních technologií
- Vzdělávání pracovníků VS jako nástroj pro zkvalitnění služeb
obyvatelstvu
- Návratnost investice do vzdělávání pracovníků VS
Vzdělávací řídící systémy
- Kritéria hodnocení kvality řídících vzdělávacích systémů (Learning
Content Management System, dále LCMS)
- Klasifikace dostupných LCMS z hlediska uživatele, resp. z hlediska
správce systému
Organizace vzdělávání ve VS
- Systemizace při implementaci nových metod a forem do vzdělávání
- Správa a sdílení znovupoužitelných vzdělávacích objektů
Komunikace jako významný prvek vzdělávání současnosti
- Specifika nových metod a forem komunikace
- Klasifikace komunikačních nástrojů ve virtuálním prostředí
- Praktické osvojování si virtuální komunikace
- Sdílení informací a znalostí
- Fórum jako zdroj informací a znalostí
Psychologie týmové práce
Základy e-didaktiky pro e-tutory
Případová studie – týmová semestrální práce
- Osvojení si základních dovedností vybraného LCMS
- Webový prostor spravovaný všemi členy týmu pomocí základních nástrojů
vybraného LCMS
- Tvorba znovupoužitelných vzdělávacích objektů
- Tvorba eLearningového kurzu
- Realizace online vzdělávání (ve svém vlastním eLearningovém kurzu)
- Prezentace výsledků
Tvůrčí procvičování látky bez nutnosti stálého online připojení k internetu,
pod vedením vyučujícího prostřednictvím Průvodce studiem a se soustavným
využíváním studijních opor přístupných přes webové rozhraní.
- Nutnost celoživotního vzdělávání
- Nové metody a formy vzdělávání v informační společnosti, distanční
prvky ve vzdělávání s využitím informačních a komunikačních technologií
- Nové role účastníků vzdělávacího procesu
- Aktuální trendy ve vzdělávání pracovníků VS
- Efektivnost různých druhů učení
- Informace jako zdroj pro osvojování si nových znalostí a dovedností
Přínosy vzdělávání pracovníků VS pro jednotlivce a stát
- Efektivita nových metod a forem vzdělávání
- Kritéria hodnocení kvality vzdělávání s využitím informačních a
komunikačních technologií
- Vzdělávání pracovníků VS jako nástroj pro zkvalitnění služeb
obyvatelstvu
- Návratnost investice do vzdělávání pracovníků VS
Vzdělávací řídící systémy
- Kritéria hodnocení kvality řídících vzdělávacích systémů (Learning
Content Management System, dále LCMS)
- Klasifikace dostupných LCMS z hlediska uživatele, resp. z hlediska
správce systému
Organizace vzdělávání ve VS
- Systemizace při implementaci nových metod a forem do vzdělávání
- Správa a sdílení znovupoužitelných vzdělávacích objektů
Komunikace jako významný prvek vzdělávání současnosti
- Specifika nových metod a forem komunikace
- Klasifikace komunikačních nástrojů ve virtuálním prostředí
- Praktické osvojování si virtuální komunikace
- Sdílení informací a znalostí
- Fórum jako zdroj informací a znalostí
Psychologie týmové práce
Základy e-didaktiky pro e-tutory
Případová studie – týmová semestrální práce
- Osvojení si základních dovedností vybraného LCMS
- Webový prostor spravovaný všemi členy týmu pomocí základních nástrojů
vybraného LCMS
- Tvorba znovupoužitelných vzdělávacích objektů
- Tvorba eLearningového kurzu
- Realizace online vzdělávání (ve svém vlastním eLearningovém kurzu)
- Prezentace výsledků
Tvůrčí procvičování látky bez nutnosti stálého online připojení k internetu,
pod vedením vyučujícího prostřednictvím Průvodce studiem a se soustavným
využíváním studijních opor přístupných přes webové rozhraní.