1. Přihlašování do vnitřní sítě školy, zápis do LMS, síťové disky, základní
principy práce se sítí, základy e-mailu.
2. Tvorba tabulky v textu pomocí textového editoru nejvyšší verze.
3. Editace a psaní matematických vzorců a symbolů prostřednictvém Editoru rovnic v textovém editoru nejvyšší verze.
4. Zásady psaní rozsáhlého textu pomocí textového editoru nejvyšší verze, vkládání objektů, kategorizace, tvorba aktivního obsahu.
5. Základ práce s tabulkovým procesorem nejvyšší verze. Zásady vypracování aktivních rastrů za pomocí vzorců a vnitřních příkazů.
6. Formátování rastrů v tabulkovém procesoru nejvyšší verze, tvorba, editace a použití řad pro praktické úlohy.
7. Maticový počet v tabulkovém procesoru - sčítání, násobení matic, inverzní a transponovaná matice, výpočet determinantu.
8. Tovrba různých typů grafů pro účely řešení praktických úloh i pro prezentaci výsledků práce.
9. Řešení úloh z geotechniky a stavebních hmot pomocí tabulkového procesoru nejvyšší verze.
10. Programování a prezentace úlohy ze statiky v tabulkovém procesoru nejvyšší verze. Algoritmizace řešení, ohled na potřebu uživatele, ochrana dat a vytvořeného algoritmu.
11. Zásady prezentování v aplikaci nejvyšší verze, animace, zvuk, automatické tvary a navigace, vnořená prezentace.
12. Prověření znalostí v testu.
principy práce se sítí, základy e-mailu.
2. Tvorba tabulky v textu pomocí textového editoru nejvyšší verze.
3. Editace a psaní matematických vzorců a symbolů prostřednictvém Editoru rovnic v textovém editoru nejvyšší verze.
4. Zásady psaní rozsáhlého textu pomocí textového editoru nejvyšší verze, vkládání objektů, kategorizace, tvorba aktivního obsahu.
5. Základ práce s tabulkovým procesorem nejvyšší verze. Zásady vypracování aktivních rastrů za pomocí vzorců a vnitřních příkazů.
6. Formátování rastrů v tabulkovém procesoru nejvyšší verze, tvorba, editace a použití řad pro praktické úlohy.
7. Maticový počet v tabulkovém procesoru - sčítání, násobení matic, inverzní a transponovaná matice, výpočet determinantu.
8. Tovrba různých typů grafů pro účely řešení praktických úloh i pro prezentaci výsledků práce.
9. Řešení úloh z geotechniky a stavebních hmot pomocí tabulkového procesoru nejvyšší verze.
10. Programování a prezentace úlohy ze statiky v tabulkovém procesoru nejvyšší verze. Algoritmizace řešení, ohled na potřebu uživatele, ochrana dat a vytvořeného algoritmu.
11. Zásady prezentování v aplikaci nejvyšší verze, animace, zvuk, automatické tvary a navigace, vnořená prezentace.
12. Prověření znalostí v testu.