Výuka 3D grafického editoru pro potřeby navrhování a kreslení budov
a konstrukcí ve stavebnictví.
1. Úvod. Základní nastavení.
2. Práce na projektu.
3. Podlaží.
4. Stěny, sloupy, nosníky.
5. Okna.
6. Dveře.
7. Další objekty.
8. Desky.
9. Schodiště.
10. Střechy.
11. Propojení s programy nastrukturální analýzu.
12. Technická dokumentace.
13. Vizualizace 3D modelu
14. Animace 3D modelu.
a konstrukcí ve stavebnictví.
1. Úvod. Základní nastavení.
2. Práce na projektu.
3. Podlaží.
4. Stěny, sloupy, nosníky.
5. Okna.
6. Dveře.
7. Další objekty.
8. Desky.
9. Schodiště.
10. Střechy.
11. Propojení s programy nastrukturální analýzu.
12. Technická dokumentace.
13. Vizualizace 3D modelu
14. Animace 3D modelu.