Rámcová osnova :
1. Cíl exkurze
a) vzdělávací - pedagog odborného předmětu zařadí exkurzi do výuky k lepšímu pochopení učiva daného tématu. Dominantní přínos předmětu exkurze spočívá v možnosti zlepšení přípravy studentů s ohledem na požadavky praxe. Získají nové aktuální znalosti a dovednosti, které zlepší možnosti pro jejich praktické uplatnění po absolvování studia.
b) výchovný - naučit studenty sebekázni při návštěvách stavebních firem a organizací. Naučit se chovat v cizím prostředí a ovládat svoje jednání v podmínkách kde může dojít při nevhodném chování ve vymezeném prostoru k úrazu.
2. Výstup
- výstupem budou písemně zpracované zprávy. Zodpovídá vedoucí exkurze. Studenti zpracují zprávu o účelu exkurze v daném předmětu. Studenti budou využívat poznatků z exkurze pro svoje další vzdělávání a uplatnění poznatků v odborných předmětech .
3. Zajištění exkurze
- exkurze budou vybírat učitelé odborných předmětů. Podle uvážení pedagog vybere - datum, místo a způsob dopravy, zajistí výběr cíle a odborný výklad exkurze.
Popis exkurze
Osnova zprávy:
a) Úvod – datum, cíl cesty, použitý dopravní prostředek, časový harmonogram
b) Popis cíle cesty, odborná náplň exkurze
c) Závěr – osobní přínos exkurze
Popis bude napsán písmem Arial 12, řádkování 2 tak, aby byla využita celá stránka (min. 15 řádek), vytištěn a podepsán.
1. Cíl exkurze
a) vzdělávací - pedagog odborného předmětu zařadí exkurzi do výuky k lepšímu pochopení učiva daného tématu. Dominantní přínos předmětu exkurze spočívá v možnosti zlepšení přípravy studentů s ohledem na požadavky praxe. Získají nové aktuální znalosti a dovednosti, které zlepší možnosti pro jejich praktické uplatnění po absolvování studia.
b) výchovný - naučit studenty sebekázni při návštěvách stavebních firem a organizací. Naučit se chovat v cizím prostředí a ovládat svoje jednání v podmínkách kde může dojít při nevhodném chování ve vymezeném prostoru k úrazu.
2. Výstup
- výstupem budou písemně zpracované zprávy. Zodpovídá vedoucí exkurze. Studenti zpracují zprávu o účelu exkurze v daném předmětu. Studenti budou využívat poznatků z exkurze pro svoje další vzdělávání a uplatnění poznatků v odborných předmětech .
3. Zajištění exkurze
- exkurze budou vybírat učitelé odborných předmětů. Podle uvážení pedagog vybere - datum, místo a způsob dopravy, zajistí výběr cíle a odborný výklad exkurze.
Popis exkurze
Osnova zprávy:
a) Úvod – datum, cíl cesty, použitý dopravní prostředek, časový harmonogram
b) Popis cíle cesty, odborná náplň exkurze
c) Závěr – osobní přínos exkurze
Popis bude napsán písmem Arial 12, řádkování 2 tak, aby byla využita celá stránka (min. 15 řádek), vytištěn a podepsán.