Přednášky:
Softwarové systémy na bázi grafického programovacího jazyka pro vývoj aplikací pro automatizovaný sběr a vyhodnocení experimentálních dat. Prostředí softwarového systému LabVIEW. Princip práce systému LabVIEW.
Virtuální přístroj jako základní modul v prostředí LabVIEW, okno čelního panelu, okno blokového diagramu, ikona a konektor. Modulární a hierarchická koncepce tvorby virtuálních přístroju v prostředí LabVIEW.
Prvky blokového diagramu - koncové a uzlové bloky, knihovna funkcí pro uzlové bloky a její členění, prostoedky a metodika ladění virtuálních přístrojů. Mód editovací a jeho nástroje, mód běhu programu.
Prvky čelního panelu typu Numeric, Boolean, Stringu, zpusob jejich použití a editace. Volba typu, umístění, volba velikosti, orientace, stupnice, barevnost, rozlišení ovládacího a indikačního prvku. Vazba těchto prvku na bloky v diagramu.
Řídící struktury blokových diagramu (Smyčky typu FOR, WHILE, nekonečná smyčka, Shift registry, struktury typu CASE a SEQUENCE), bloky matematických vztahů a jejich začlenění do diagramu.
Využití polí a clusteru v programech VI, práce se soubory v grafickém programovacím jazyce systému LabVIEW, formáty dat.
Multitatsking v systému LabVIEW, srovnání s řešením paralelních procesů ve standardních RT systémech.
Knihovna Data Acquisition, typy universálních převodníkových karet, speciální režimy snímání experimentálních dat (režim kruhového bufferu, režim double buffer) a jejich implementace v systému LabVIEW.
Knihovna ANALYSIS, generování signálu, digitální zpracování signálu v systému LabVIEW, digitální filtry, okénkové funkce a jejich využití při digitálním zpracování signálu.
Softwarové systémy na bázi grafického programovacího jazyka pro vývoj aplikací pro automatizovaný sběr a vyhodnocení experimentálních dat. Prostředí softwarového systému LabVIEW. Princip práce systému LabVIEW.
Virtuální přístroj jako základní modul v prostředí LabVIEW, okno čelního panelu, okno blokového diagramu, ikona a konektor. Modulární a hierarchická koncepce tvorby virtuálních přístroju v prostředí LabVIEW.
Prvky blokového diagramu - koncové a uzlové bloky, knihovna funkcí pro uzlové bloky a její členění, prostoedky a metodika ladění virtuálních přístrojů. Mód editovací a jeho nástroje, mód běhu programu.
Prvky čelního panelu typu Numeric, Boolean, Stringu, zpusob jejich použití a editace. Volba typu, umístění, volba velikosti, orientace, stupnice, barevnost, rozlišení ovládacího a indikačního prvku. Vazba těchto prvku na bloky v diagramu.
Řídící struktury blokových diagramu (Smyčky typu FOR, WHILE, nekonečná smyčka, Shift registry, struktury typu CASE a SEQUENCE), bloky matematických vztahů a jejich začlenění do diagramu.
Využití polí a clusteru v programech VI, práce se soubory v grafickém programovacím jazyce systému LabVIEW, formáty dat.
Multitatsking v systému LabVIEW, srovnání s řešením paralelních procesů ve standardních RT systémech.
Knihovna Data Acquisition, typy universálních převodníkových karet, speciální režimy snímání experimentálních dat (režim kruhového bufferu, režim double buffer) a jejich implementace v systému LabVIEW.
Knihovna ANALYSIS, generování signálu, digitální zpracování signálu v systému LabVIEW, digitální filtry, okénkové funkce a jejich využití při digitálním zpracování signálu.