Přednášky:
* Architektura OS Android, Dalvik VM, ART, vývojové nástroje.
* Aplikace, Actions, Intents, Android Manifest.
* Tvorba UI, View, Layout, Fragment, Menu.
* Ukládání dat, Shared Preferences, Internal/External Storage, SQLite.
* Síťové připojení, formátování a parsování dat, JSON.
* Bezpečnost, šifrování, popisování aplikací, Java Cryptography Architecture.
* Asynchronní zpracování událostí, souběžné zpracování úloh, vlákna, synchronizace.
* Vykreslování grafiky, tvorba her, herní smyčka, knihovny pro tvorbu her.
* Podpora multimédií - audio, video, přehrávání, zachytávání, zpracování obrazových a zvukových dat.
* Akcelerace 2D a 3D grafiky, OpenGL ES.
* Technologie NFC (Near field communication), senzory mobilních zařízení.
* Reverse engineeering aplikací, obfuskace kódu, optimalizace.
* Knihovny třetích stran.
* Publikace na Google Play, monetizace aplikací.
Cvičení:
* Seznámení se s vývojovými nástroji. Tvorba jednoduché aplikace, nasazení na mobilní zařízení nebo emulátor.
* Základní prvky aplikací. Přepínání mezi aktivitami, předávání parametrů.
* Tvorba vlastního prvku typu View, vykreslování obsahu, reakce na události.
* Práce s XML dokumenty, využití ListView pro zobrazení dat.
* Síťové připojení, stažení obsahu, offline ukládání dat.
* Tvorba jednoduché hry, vykreslování na plátno.
* Práce se soubory a sockety. Načítání a ukládání strukturovaných dat.
* Vzdálená volání, síťové služby.
* Využití SQLite databáze.
* Vykreslování 3D grafiky, pohyb a jednoduchá fyzika, OpenGL ES.
* Využití vláken, synchronizační aplikace.
* Práce se zvukovým a obrazovým záznamem, jednoduchá analýza.
* Využití knihoven třetích stran k tvorbě grafů.
* Ukázka možností obfuskace kódu, nástroje pro reverse engineering aplikací.
* Architektura OS Android, Dalvik VM, ART, vývojové nástroje.
* Aplikace, Actions, Intents, Android Manifest.
* Tvorba UI, View, Layout, Fragment, Menu.
* Ukládání dat, Shared Preferences, Internal/External Storage, SQLite.
* Síťové připojení, formátování a parsování dat, JSON.
* Bezpečnost, šifrování, popisování aplikací, Java Cryptography Architecture.
* Asynchronní zpracování událostí, souběžné zpracování úloh, vlákna, synchronizace.
* Vykreslování grafiky, tvorba her, herní smyčka, knihovny pro tvorbu her.
* Podpora multimédií - audio, video, přehrávání, zachytávání, zpracování obrazových a zvukových dat.
* Akcelerace 2D a 3D grafiky, OpenGL ES.
* Technologie NFC (Near field communication), senzory mobilních zařízení.
* Reverse engineeering aplikací, obfuskace kódu, optimalizace.
* Knihovny třetích stran.
* Publikace na Google Play, monetizace aplikací.
Cvičení:
* Seznámení se s vývojovými nástroji. Tvorba jednoduché aplikace, nasazení na mobilní zařízení nebo emulátor.
* Základní prvky aplikací. Přepínání mezi aktivitami, předávání parametrů.
* Tvorba vlastního prvku typu View, vykreslování obsahu, reakce na události.
* Práce s XML dokumenty, využití ListView pro zobrazení dat.
* Síťové připojení, stažení obsahu, offline ukládání dat.
* Tvorba jednoduché hry, vykreslování na plátno.
* Práce se soubory a sockety. Načítání a ukládání strukturovaných dat.
* Vzdálená volání, síťové služby.
* Využití SQLite databáze.
* Vykreslování 3D grafiky, pohyb a jednoduchá fyzika, OpenGL ES.
* Využití vláken, synchronizační aplikace.
* Práce se zvukovým a obrazovým záznamem, jednoduchá analýza.
* Využití knihoven třetích stran k tvorbě grafů.
* Ukázka možností obfuskace kódu, nástroje pro reverse engineering aplikací.