1-2 Úvod, organizační informace. Typické úlohy a metod, přehled matematického aparátu a jeho aplikací. Složitost a robustnost algoritmů. Transformace algoritmů.
3-4 Datové reprezentace, souřadné systémy, homogenní souřadnice, affinní a projektivní prostory. Princip duality a jeho aplikace. Geometrické transformace geometrických elementů v E2 a E3.
5-6 Pluckerovy a barycentrické souřadnice, jejich použití a typické úlohy. Metody efektivního výpočtu s použitím GPU.
7-8 Základy a použiti algebry geometrie a konformní algebry.
Geometrické transformace geometrických elementů v E2 a E3 s geometrickou algebrou.
9-10 Interpolace uspořádaných a neuspořádaných dat v Eukleidovském a projektivním prostoru.
11 Aplikace geometrické algebry a konformní geometrie v počítačové grafice, herních 3D systémech, vizualizaci dat a systémech virtuální reality.
12 Zvaná přednáška
13 Rekapitulace předmětu
3-4 Datové reprezentace, souřadné systémy, homogenní souřadnice, affinní a projektivní prostory. Princip duality a jeho aplikace. Geometrické transformace geometrických elementů v E2 a E3.
5-6 Pluckerovy a barycentrické souřadnice, jejich použití a typické úlohy. Metody efektivního výpočtu s použitím GPU.
7-8 Základy a použiti algebry geometrie a konformní algebry.
Geometrické transformace geometrických elementů v E2 a E3 s geometrickou algebrou.
9-10 Interpolace uspořádaných a neuspořádaných dat v Eukleidovském a projektivním prostoru.
11 Aplikace geometrické algebry a konformní geometrie v počítačové grafice, herních 3D systémech, vizualizaci dat a systémech virtuální reality.
12 Zvaná přednáška
13 Rekapitulace předmětu