Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku
Ukončeno v akademickém roce 2017/2018

Marketingový průzkum

Typ studia navazující magisterské
Jazyk výuky čeština
Kód 545-0132/01
Zkratka MP
Název předmětu česky Marketingový průzkum
Název předmětu anglicky Marketing Survey
Kreditů 5
Garantující katedra Katedra ekonomiky a systémů řízení
Garant předmětu doc. Ing. Roman Kozel, Ph.D.

Osnova předmětu

1. Průmyslový a spotřebitelský marketingový výzkum
2. Organizace marketingového výzkumu
3. Metodika marketingového výzkumu
4. Sekundární výzkum
5. Výběr respondentů
6. Dotazování a dotazník
7. Realizace výzkumu
8. Vizualizace a report údajů
9. Další metody primárního výzkumu
10. Výrobkový výzkum
11. Cenový výzkum
12. Výzkum distribuce
13. Výzkum pro potřeby marketingové komunikace
14. Aktuální trendy marketingového výzkumu

Povinná literatura

KOZEL, R., L. MYNÁŘOVÁ a H. SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada Publishing, 2011. 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6.
KOZEL, Roman et al. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
MALÝ, Václav. Marketingový výzkum: teorie a praxe. Vyd. 2. Praha: Oeconomica, 2008, 181 s. ISBN 978-80-245-1326-3.

Doporučená literatura

KOUDELKA, Jan. Spotřební chování. Praha: Oeconomica, 2010. 158 s. ISBN 978-80-245-1698-1.
PŘIBOVÁ, Marie et al. Marketingový výzkum v praxi. Praha, Grada, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-299-9.
ŘEZANKOVÁ, Hana. Analýza dat z dotazníkových šetření. 3. vyd. Praha: Professional Publishing, 2011. 224 s. ISBN 978-80-7431-062-1.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama. Jak dělat reklamu. 3. vyd. Praha: Grada Publishing, 2010. 208 s. ISBN 978-80-247-3492.
ZBOŘIL, Kamil. Marketingový výzkum: metodologie a aplikace. 2. vyd. Praha: VŠE, 2003. 171 s. ISBN 80-7079-394-5 .