1. Předmět zkoumání ekonomiky jako vědní disciplíny, základní ekonomické
pojmy, ekonomické systémy.
2. Tržní ekonomika.
3. Účel a oblasti podnikání, cíle a funkce podniku.
4. Majetek podniku, majetková a kapitálová struktura podniku.
5. Pracovní síla a produktivita práce.
6. Výrobní činnosti podniku: zásobovací, odbytová, finanční, investiční a
personální činnost.
7. Náklady, výnosy a hospodářský výsledek podniku.
8. Management – historický vývoj, současný stav a problémy managementu,
funkce, styly a hlavní zásady, podnikatelská a manažerská etika.
9. Marketingové řízení: podstata, marketingový mix, plán a výzkum.
Předvídání v marketingu, aplikace metod prognózování.
10. Informační systém podniku a jeho využití managementem. snížení.
pojmy, ekonomické systémy.
2. Tržní ekonomika.
3. Účel a oblasti podnikání, cíle a funkce podniku.
4. Majetek podniku, majetková a kapitálová struktura podniku.
5. Pracovní síla a produktivita práce.
6. Výrobní činnosti podniku: zásobovací, odbytová, finanční, investiční a
personální činnost.
7. Náklady, výnosy a hospodářský výsledek podniku.
8. Management – historický vývoj, současný stav a problémy managementu,
funkce, styly a hlavní zásady, podnikatelská a manažerská etika.
9. Marketingové řízení: podstata, marketingový mix, plán a výzkum.
Předvídání v marketingu, aplikace metod prognózování.
10. Informační systém podniku a jeho využití managementem. snížení.