1. Úvod a základní pojmy, Způsob zpracování programu, Struktura programu, Kompilace a Linkování
2. Tvorba projektu - Win32 Console Application - pomocí software Visual Studio 2008 nebo některé jeho vyšší verze.
3. Deklarace, definice a volání funkcí
4. Deklarace, definice proměnné s použitím jednoduchých datových typů (int, char, float, double)
5. Použití jednoduchých proměnných. (přiřazení, inkrementace a dekrementace, čtení)
6. Deklarace, definice použití složených proměnných – pole a struktura
7. Deklarace a definice ukazatele
8. Použití ukazatele pro vytváření a rušení dynamických proměnných
9. Větvení programu pomocí: if – else a použití v programu
10. Větvení programu pomocí: switch a použití v programu
11. Cyklus: For, a jeho použití
12. Cykly s podmínkou: while, do – while
13. Datová reprezentace znaků a řetězců - ASCII / Unicode
14. Práce s řetězci
2. Tvorba projektu - Win32 Console Application - pomocí software Visual Studio 2008 nebo některé jeho vyšší verze.
3. Deklarace, definice a volání funkcí
4. Deklarace, definice proměnné s použitím jednoduchých datových typů (int, char, float, double)
5. Použití jednoduchých proměnných. (přiřazení, inkrementace a dekrementace, čtení)
6. Deklarace, definice použití složených proměnných – pole a struktura
7. Deklarace a definice ukazatele
8. Použití ukazatele pro vytváření a rušení dynamických proměnných
9. Větvení programu pomocí: if – else a použití v programu
10. Větvení programu pomocí: switch a použití v programu
11. Cyklus: For, a jeho použití
12. Cykly s podmínkou: while, do – while
13. Datová reprezentace znaků a řetězců - ASCII / Unicode
14. Práce s řetězci