1. Podstata, cíl a role marketingu v praxi průmyslového podniku. Organizační vazby marketingu a ostatních odborných činností firmy.
2. Marketingové prostředí firmy, subjekty trhu, spotřebitelský a průmyslový trh.
3. Marketingový informační systém, způsob vzniku a význam z hlediska firmy.
4. Strategický marketing, podstata a role v podnikové praxi. Vazba mezi strategií firmy a marketingovou strategií.
5. Marketingová analýza – metody, techniky a nástroje marketingové analýzy.
6. Exaktní a empirické nástroje marketingové analýzy.
7. Cílený marketing, podstata a role v marketingovém řízení firmy.
8. Segmentace trhu, tržní cílení (targeting), tržní umístění (positioning).
9. Marketingový mix – vztah k potřebám zákazníka a možnostem firmy.
10. Produkt jako prvek marketingového mixu, typologie produktů, produktová politika firmy, cyklus tržní životnosti produktu.
11. Cena jako prvek marketingového mixu, proces stanovení ceny v marketingu, tvorba cenových strategií, kondiční politika firmy.
12. Komunikace jako prvek marketingového mixu, podstata procesu firemní komunikace. Měření účinnosti marketingového komunikace.
13. Distribuce jako prvek marketingového mixu, podstata distribučního procesu, distribuční kanál a jeho typologie.
14. Marketingový výzkum – metody a techniky marketingového výzkumu.
2. Marketingové prostředí firmy, subjekty trhu, spotřebitelský a průmyslový trh.
3. Marketingový informační systém, způsob vzniku a význam z hlediska firmy.
4. Strategický marketing, podstata a role v podnikové praxi. Vazba mezi strategií firmy a marketingovou strategií.
5. Marketingová analýza – metody, techniky a nástroje marketingové analýzy.
6. Exaktní a empirické nástroje marketingové analýzy.
7. Cílený marketing, podstata a role v marketingovém řízení firmy.
8. Segmentace trhu, tržní cílení (targeting), tržní umístění (positioning).
9. Marketingový mix – vztah k potřebám zákazníka a možnostem firmy.
10. Produkt jako prvek marketingového mixu, typologie produktů, produktová politika firmy, cyklus tržní životnosti produktu.
11. Cena jako prvek marketingového mixu, proces stanovení ceny v marketingu, tvorba cenových strategií, kondiční politika firmy.
12. Komunikace jako prvek marketingového mixu, podstata procesu firemní komunikace. Měření účinnosti marketingového komunikace.
13. Distribuce jako prvek marketingového mixu, podstata distribučního procesu, distribuční kanál a jeho typologie.
14. Marketingový výzkum – metody a techniky marketingového výzkumu.