Předmět je rozdělen do několika částí, z nichž každá má své dílčí cíle:
- Neverbální komunikace: nácvik technik pro efektivní využívání nástrojů neverbální komunikace při prezentaci a redukci rušivých a nekoordinovaných pohybů v průběhu prezentace. Osvojení neverbálních nástrojů pro odbourání trémy.
- Verbální komunikace: způsob využívání jazyka, práce se slovní zásobou, délkou vět a způsobem zpracování souvětí. Osvojení poznatků o negativních a pozitivních výrazech.
- Paralingvistika: práce s hlasem, využívání pauzy v projevu.
- Tvorba projevu: osvojení pravidel systematické tvorby prezentace a využívání pomocných prostředků při prezentaci, tvorba prezentace v PowerPointu.
Výuka probíhá interaktivní formou s využitím kamery, která slouží pro následnou analýzu úrovně prezentačních dovedností a osvojení schopnosti sebereflexe.
- Neverbální komunikace: nácvik technik pro efektivní využívání nástrojů neverbální komunikace při prezentaci a redukci rušivých a nekoordinovaných pohybů v průběhu prezentace. Osvojení neverbálních nástrojů pro odbourání trémy.
- Verbální komunikace: způsob využívání jazyka, práce se slovní zásobou, délkou vět a způsobem zpracování souvětí. Osvojení poznatků o negativních a pozitivních výrazech.
- Paralingvistika: práce s hlasem, využívání pauzy v projevu.
- Tvorba projevu: osvojení pravidel systematické tvorby prezentace a využívání pomocných prostředků při prezentaci, tvorba prezentace v PowerPointu.
Výuka probíhá interaktivní formou s využitím kamery, která slouží pro následnou analýzu úrovně prezentačních dovedností a osvojení schopnosti sebereflexe.