1. Architektura programů pro Windows, server a klienti, architektura programu ve Windows, zprávy.
2. Widows API, hlavní okno a smyčka zpráv.
3. Objektový program pro Windows, obsluha událostí.
4. Prvky a komponenty, dialogy a prvky Control na úrovni Windows API.
5. Zvláštností programů Win32 , systémový registr, vlákna, výjimky, strukturované výjimky.
6. Princip volání služeb systému, dynamické knihovny, volání dynamické knihovny.
7. Komponentní technologie.
8. Dynamické přidělování paměti.
9. Datové struktury, statické, dynamické, homogenní, heterogenní.
10. Konstruktor, selektor. Dynamické struktury, seznamy - jednosměrný, dvousměrný, kruhový, dvojsměrný seznam. Zásobník. Užití zásobníku: algoritmy s návratem, rekurze.
11. Průchody binárním stromem. Rekurzivní a nerekurzivní zápis průchodových algoritmů. Implementace některých operací nad stromem (ekvivalence struktur, ekvivalence dvou stromů, kopie , destrukce , počet listů , výška , nalezení nejdelší cesty od kořene k listu. Sekvenční vyhledávání v souboru, poli, seznamu. Binární vyhledávání. Binární vyhledávací stromy. Rekurzivní i nerekurzívní verze operací nad BVS.
12. Tabulky s přímým přístupem, princip indexsekvenčního vyhledávání. Tabulky s rozptýlenými položkami. Vlastnosti a konstrukce rozptylovací (hashovací) funkce. Hodnocení metod vyhledávání.
13. Řazení, základní pojmy: stabilita, přirozenost, časová a prostorová složitost algoritmu řazení. Řazení podle více klíčů, řazení bez přesunu položek. Klasifikace principů řazení. Řazení na principu výběru - Bubble-sort a jeho varianty, Heap sort. Řazení polí na principu vkládání.
14. Princip řazení sekvenčních souborů. 3 a 4 pásková metoda řazení sekvenčních souborů - přímá a přirozená. Rekurse, principy typických rekurzivních algoritmů; převod mezi rekurzívním a nerekurzívním zápisem algoritmu; Hanojské věže, 8 dam, cesta koně, rekurse v grafice.
2. Widows API, hlavní okno a smyčka zpráv.
3. Objektový program pro Windows, obsluha událostí.
4. Prvky a komponenty, dialogy a prvky Control na úrovni Windows API.
5. Zvláštností programů Win32 , systémový registr, vlákna, výjimky, strukturované výjimky.
6. Princip volání služeb systému, dynamické knihovny, volání dynamické knihovny.
7. Komponentní technologie.
8. Dynamické přidělování paměti.
9. Datové struktury, statické, dynamické, homogenní, heterogenní.
10. Konstruktor, selektor. Dynamické struktury, seznamy - jednosměrný, dvousměrný, kruhový, dvojsměrný seznam. Zásobník. Užití zásobníku: algoritmy s návratem, rekurze.
11. Průchody binárním stromem. Rekurzivní a nerekurzivní zápis průchodových algoritmů. Implementace některých operací nad stromem (ekvivalence struktur, ekvivalence dvou stromů, kopie , destrukce , počet listů , výška , nalezení nejdelší cesty od kořene k listu. Sekvenční vyhledávání v souboru, poli, seznamu. Binární vyhledávání. Binární vyhledávací stromy. Rekurzivní i nerekurzívní verze operací nad BVS.
12. Tabulky s přímým přístupem, princip indexsekvenčního vyhledávání. Tabulky s rozptýlenými položkami. Vlastnosti a konstrukce rozptylovací (hashovací) funkce. Hodnocení metod vyhledávání.
13. Řazení, základní pojmy: stabilita, přirozenost, časová a prostorová složitost algoritmu řazení. Řazení podle více klíčů, řazení bez přesunu položek. Klasifikace principů řazení. Řazení na principu výběru - Bubble-sort a jeho varianty, Heap sort. Řazení polí na principu vkládání.
14. Princip řazení sekvenčních souborů. 3 a 4 pásková metoda řazení sekvenčních souborů - přímá a přirozená. Rekurse, principy typických rekurzivních algoritmů; převod mezi rekurzívním a nerekurzívním zápisem algoritmu; Hanojské věže, 8 dam, cesta koně, rekurse v grafice.