1. Aplikace rozšířené a virtuální reality, lidské smyslové vnímání
2. Zrak, optika lidského oka, zrakový vjem, psychologie vidění, optické klamy
3. Barevné vidění, spektroskopie, barevné souřadnice, barva světelných zdrojů a povrchů
4. Binokulární vidění, fyzikální principy vzniku umělého stereoskopického obrazu
5. Sluch a šíření zvukových vln, akustika, interference zvukových vln
6. Hmat, přenos tlakových sil, tlakové senzory
7. Senzory využívané pro virtuální realitu, senzory polohy, triangulace, akcelerometry
8. Holografická realizace virtuální reality
9. Úvod do prostředí softwaru Blender
10. Návrh studentských projekt v prostředí Bender
11. 3D vizualizace v Blenderu, renderování a představení metody Path Tracing
12. Praktická část v laboratoři Vizualizace a Virtuální reality (IT4I)
13. Prezentace studentských aplikačních projektů
2. Zrak, optika lidského oka, zrakový vjem, psychologie vidění, optické klamy
3. Barevné vidění, spektroskopie, barevné souřadnice, barva světelných zdrojů a povrchů
4. Binokulární vidění, fyzikální principy vzniku umělého stereoskopického obrazu
5. Sluch a šíření zvukových vln, akustika, interference zvukových vln
6. Hmat, přenos tlakových sil, tlakové senzory
7. Senzory využívané pro virtuální realitu, senzory polohy, triangulace, akcelerometry
8. Holografická realizace virtuální reality
9. Úvod do prostředí softwaru Blender
10. Návrh studentských projekt v prostředí Bender
11. 3D vizualizace v Blenderu, renderování a představení metody Path Tracing
12. Praktická část v laboratoři Vizualizace a Virtuální reality (IT4I)
13. Prezentace studentských aplikačních projektů