1.Typy procesů žíhání a kalení, jejich cíle, aplikace a dopady na finální vlastnosti. Prokalitelnost a možnosti částečné predikce optimalizovaného procesu kalení – část 1.
2.Zušlechťování, typy popouštění (včetně čtyř stádií popouštění martensitu), cíle zpracování a dopad na finální vlastnosti. Fyzikálně metalurgická podstata popouštěcích křehkostí a možnosti, jak se jim vyhnout.
3.Úvod do fyziky kovů, fyzikální podstata deformačních pásů, dvojčat, energie vrstevné chyby a její praktický dopad na procesy fázové transformace a zpevnění matrice - část 1.
4.Fyzikálně metalurgická podstata procesů stárnutí a jejich vliv na vývoj zpevnění matrice při deformaci a na houževnatost – část 2.
5.Základní fázové transformace z pohledu formování struktury. Typy fází, jejichž vznik podléhá difúzním procesům – rozbor vzniku a dopadu na finální vlastnosti materiálů pro automobilový průmysl – část 1.
6.Rozbor fázových produktů vznikajících displacivním (smykovým) mechanismem, jejich vliv na finální vlastnosti (Widmansttättenův ferit, acikulární ferit, typy bainitů a martensit). Konkurence mezi acikulárním feritem a bainitem a možnosti řízeného ovládání jejich vzniku při výrobě materiálů pro automobilový průmysl – část 2.
7.Výskyt a tvorba granulárního bainitu a jeho řízené ovládání v komponentách, resp. materiálových částech s rozdílnou tloušťkou.
8.Materiály pro automobilový průmysl, chemické složení, vlastnosti, jejich výroba: oceli typu LC, IF, IF-HS.
9.Oceli typu Rephos, BH, HSLA a DP - chemické složení, vlastnosti, možnosti
řízených zpracování.
10.Oceli typu TRIP – různé varianty daného materiálu s ohledem na chemické složení, možnosti řízeného termomechanického zpracování a vlastnosti.
11.Aplikace procesu QP u materiálů pro automobilový průmysl. Tři generace ocelí typu AHSS.
12.Martensitická a hadfieldova ocel v automobilovém průmyslu.
13.Ocel typu TWIP - podmínky existence dané oceli a její vlastnosti.
14.Ocel typu TRIPLEX – podmínky existence dané oceli, její vlastnosti a možnosti využití.
2.Zušlechťování, typy popouštění (včetně čtyř stádií popouštění martensitu), cíle zpracování a dopad na finální vlastnosti. Fyzikálně metalurgická podstata popouštěcích křehkostí a možnosti, jak se jim vyhnout.
3.Úvod do fyziky kovů, fyzikální podstata deformačních pásů, dvojčat, energie vrstevné chyby a její praktický dopad na procesy fázové transformace a zpevnění matrice - část 1.
4.Fyzikálně metalurgická podstata procesů stárnutí a jejich vliv na vývoj zpevnění matrice při deformaci a na houževnatost – část 2.
5.Základní fázové transformace z pohledu formování struktury. Typy fází, jejichž vznik podléhá difúzním procesům – rozbor vzniku a dopadu na finální vlastnosti materiálů pro automobilový průmysl – část 1.
6.Rozbor fázových produktů vznikajících displacivním (smykovým) mechanismem, jejich vliv na finální vlastnosti (Widmansttättenův ferit, acikulární ferit, typy bainitů a martensit). Konkurence mezi acikulárním feritem a bainitem a možnosti řízeného ovládání jejich vzniku při výrobě materiálů pro automobilový průmysl – část 2.
7.Výskyt a tvorba granulárního bainitu a jeho řízené ovládání v komponentách, resp. materiálových částech s rozdílnou tloušťkou.
8.Materiály pro automobilový průmysl, chemické složení, vlastnosti, jejich výroba: oceli typu LC, IF, IF-HS.
9.Oceli typu Rephos, BH, HSLA a DP - chemické složení, vlastnosti, možnosti
řízených zpracování.
10.Oceli typu TRIP – různé varianty daného materiálu s ohledem na chemické složení, možnosti řízeného termomechanického zpracování a vlastnosti.
11.Aplikace procesu QP u materiálů pro automobilový průmysl. Tři generace ocelí typu AHSS.
12.Martensitická a hadfieldova ocel v automobilovém průmyslu.
13.Ocel typu TWIP - podmínky existence dané oceli a její vlastnosti.
14.Ocel typu TRIPLEX – podmínky existence dané oceli, její vlastnosti a možnosti využití.