BLAŽEK, Ladislav. Management. Organizování, rozhodování, ovlivňování. Praha: Grada, 2011, s.191.
ISBN 978-80-247-3275-6.
BROOKS, Ian. Firemní kultura. 1. vyd. Brno: Computer press, 2003. 296 s.
ISBN 80-7226-763-9.
DRUCKER, P. F. To nejdůležitější z Druckera v jednom svazku. 2. vyd. Praha: Management Press, 2007. 300 s.
ISBN 978-80-7261-066-2.
KOONTZ, Herold, WEIHRICH,Heinz. Management. Victoria Publishing, 1993. s.659.
ISBN 80-85605-45-7
LUKÁŠOVÁ, Růžena, NOVÝ, Ivan a kol. Organizační kultura. Od sdílených hodnot a cílů k vyšší výkonnosti podniku. 1. vyd. Praha: Grada, 2004. 174 s.
ISBN 80-247-0648-2
NOVÝ, Ivan, SURYNEK, Alois a kol. Sociologie pro ekonomy a manažery. 2. přepracované a rozšířené vydání, dotisk 2007. Praha: Grada Publishing, 2006, s. 276.
ISBN 80-247-1705-0.
PETERS Thomas J., WATERMAN Robert. H.: Hledání dokonalosti. Praha: Svoboda 1993. 294 s.
ISBN 80-205-0313-7
PROCHOVNÍK, Štěpán, DUŠKOVÁ, Anna, KAŇÁKOVÁ, Zdena, PAPŘOKOVÁ, Anna, PREMUSOVÁ, Jarmila. Sociologie průmyslu. 1. vyd. Ostrava, ediční středisko VŠB, 1991. 124 s.
ISBN 80-7078-091-6.
ROBBINS,Stehen, P. COULTER, Mary. Management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. s. 600.
ISBN 80-247-0495-1
SOUČEK, Zdeněk. Zvítězíme i v globální ekonomice. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2008. s. 356.
ISBN 978-80-86946-73-3.
VODÁČEK, Leo, VODÁČKOVÁ, Olga Management. Teorie a praxe v informační společnosti. 4. rozšířené vydání. Praha: Management Press, 2001. 314 s.
ISBN 80-7261-041-4