1. Personální úkoly a činnosti, osobnost personalisty
2. Komunikace (typy komunikace, komunikační styly, zásady efektivní komunikace, komunikace s problémovými komunikačními partnery)
3. Manažer versus leader (řízení x vedení, vybrané teorie vedení, osobní leadership, mindfullness, selfmanagement)
4. Vytváření (ne)formálních skupin (projektové řízení, pracovní kolektivy, týmy a týmové role, synergický efekt, „skupmysl“)
5. Nábor a výběr zaměstnanců (ze strany uchazeče: písemný a ústní projev, sebeprezentace, nejčastější chyby nejčastější otázky u pohovoru, trendy v oblasti náboru a výběru zaměstnanců)
6. Nábor a výběr zaměstnanců (ze strany zaměstnavatele: analýza pracovních míst, interní a externí zdroje pracovní síly, typy a formy náboru a výběru, Assesment centre, headhunting, outsourcing,)
7. Osobnost zaměstnance (schopnosti, dovednosti, hodnoty, postoje, motivy a potřeby, work-life balance, stress management, energy management)
8. Motivace zaměstnanců v organizaci (vybrané teorie motivace)
9. Motivace zaměstnanců v organizaci (metody a techniky motivování)
10. Vzdělávání pracovníků (diverzifikace metod a forem vzdělávání, bariéry firemního vzdělávání, trendy ve vzdělávání, knowledgeworkers, učící se organizace, crosstraining či multiskilling, just-in-time vzdělávání, soft skills)
11. Hodnocení pracovníků (typy a metody evaluace, zásady hodnocení, sebehodnocení, plány osobního rozvoje)
12. Kariéra v organizaci (pojetí a stupně kariéry, kariérové typy, metody plánování kariéry, rozvojové aktivity, talent management, self development)
13. Time management a prokrastinace
14. Moderní trendy v HR
2. Komunikace (typy komunikace, komunikační styly, zásady efektivní komunikace, komunikace s problémovými komunikačními partnery)
3. Manažer versus leader (řízení x vedení, vybrané teorie vedení, osobní leadership, mindfullness, selfmanagement)
4. Vytváření (ne)formálních skupin (projektové řízení, pracovní kolektivy, týmy a týmové role, synergický efekt, „skupmysl“)
5. Nábor a výběr zaměstnanců (ze strany uchazeče: písemný a ústní projev, sebeprezentace, nejčastější chyby nejčastější otázky u pohovoru, trendy v oblasti náboru a výběru zaměstnanců)
6. Nábor a výběr zaměstnanců (ze strany zaměstnavatele: analýza pracovních míst, interní a externí zdroje pracovní síly, typy a formy náboru a výběru, Assesment centre, headhunting, outsourcing,)
7. Osobnost zaměstnance (schopnosti, dovednosti, hodnoty, postoje, motivy a potřeby, work-life balance, stress management, energy management)
8. Motivace zaměstnanců v organizaci (vybrané teorie motivace)
9. Motivace zaměstnanců v organizaci (metody a techniky motivování)
10. Vzdělávání pracovníků (diverzifikace metod a forem vzdělávání, bariéry firemního vzdělávání, trendy ve vzdělávání, knowledgeworkers, učící se organizace, crosstraining či multiskilling, just-in-time vzdělávání, soft skills)
11. Hodnocení pracovníků (typy a metody evaluace, zásady hodnocení, sebehodnocení, plány osobního rozvoje)
12. Kariéra v organizaci (pojetí a stupně kariéry, kariérové typy, metody plánování kariéry, rozvojové aktivity, talent management, self development)
13. Time management a prokrastinace
14. Moderní trendy v HR