1. Úvod do problematiky, seznámení s obsahem a požadavky zápočtu
2. Vývoj nových materiálů I. (lyže, hokejky/brusle, míče na fotbal)
3. Vývoj nových materiálů II. (skokanské tyče, oštěpy, kanoe/kajaky/pádla/vesla, plavky)
4. Vývoj nových materiálů III.: rozdíly v přístupu individuálních a kolektivních sportů – příprava „na míru“ a širokému okruhu sportovců
5. IT technologie ve sportu – technologie přínosné samotným sportovcům a jejich tréninkovému procesu (monitory srdeční frekvence, virtuální realita, trenažery, přetlakové komory a simulátory vysoké nadmořské výšky)
6. IT technologie ve sportu – technologie přínosné samotným sportovcům a jejich tréninkovému procesu (lasery, přetlakové komory a simulátory vysoké nadmořské výšky, automoto – vzdušné tunely, počítačové simulace)
7. IT technologie ve sportu – technologie přínosné analýze dat a přípravě tréninkového procesu a taktiky (umělá inteligence, gps lokátory, radary, kamerové systémy, vzdušné tunely, využití internetu ve sportovním tréninku)
8. IT technologie a využití 3D ve sportu
9. Enviromentalistika ve sportu – využití technologií k úsporám energií
10. Enviromentalistika ve sportu – využití technologií k ochraně životního prostředí
11. Enviromentalistika ve sportu – vliv nadnárodních a národních sportovních organizací a akcí (MOV, svazy, OH, MS)
12. Praktické ukázky nových technologií – testování (světelná tabule, střelba různými typy hokejových holí, virtuální realita)
13. Praktické ukázky nových technologií – testování (laserová puška, trenažéry – veslování, lyžování)
14. Plnění zápočtových požadavků
2. Vývoj nových materiálů I. (lyže, hokejky/brusle, míče na fotbal)
3. Vývoj nových materiálů II. (skokanské tyče, oštěpy, kanoe/kajaky/pádla/vesla, plavky)
4. Vývoj nových materiálů III.: rozdíly v přístupu individuálních a kolektivních sportů – příprava „na míru“ a širokému okruhu sportovců
5. IT technologie ve sportu – technologie přínosné samotným sportovcům a jejich tréninkovému procesu (monitory srdeční frekvence, virtuální realita, trenažery, přetlakové komory a simulátory vysoké nadmořské výšky)
6. IT technologie ve sportu – technologie přínosné samotným sportovcům a jejich tréninkovému procesu (lasery, přetlakové komory a simulátory vysoké nadmořské výšky, automoto – vzdušné tunely, počítačové simulace)
7. IT technologie ve sportu – technologie přínosné analýze dat a přípravě tréninkového procesu a taktiky (umělá inteligence, gps lokátory, radary, kamerové systémy, vzdušné tunely, využití internetu ve sportovním tréninku)
8. IT technologie a využití 3D ve sportu
9. Enviromentalistika ve sportu – využití technologií k úsporám energií
10. Enviromentalistika ve sportu – využití technologií k ochraně životního prostředí
11. Enviromentalistika ve sportu – vliv nadnárodních a národních sportovních organizací a akcí (MOV, svazy, OH, MS)
12. Praktické ukázky nových technologií – testování (světelná tabule, střelba různými typy hokejových holí, virtuální realita)
13. Praktické ukázky nových technologií – testování (laserová puška, trenažéry – veslování, lyžování)
14. Plnění zápočtových požadavků