Osnova přednášek
1. Ůvod do deskriptivní geometrie. Úvod do počítačové grafiky.
2. 3D modelování pomocí programu Google SketchUp.
3. Rovnoběžné promítání a osová afinita.
4. Kótované promítání.
5. Kótované promítání - rovina a přímka daného spádu
6-8. Topografické plochy
9-10. Axonometrie
11. Ostatní zobrazovací metody
12. Metoda sledování paprsku a program POV-Ray.
13. Grafické formáty.
14. Rezerva.
1. Ůvod do deskriptivní geometrie. Úvod do počítačové grafiky.
2. 3D modelování pomocí programu Google SketchUp.
3. Rovnoběžné promítání a osová afinita.
4. Kótované promítání.
5. Kótované promítání - rovina a přímka daného spádu
6-8. Topografické plochy
9-10. Axonometrie
11. Ostatní zobrazovací metody
12. Metoda sledování paprsku a program POV-Ray.
13. Grafické formáty.
14. Rezerva.