Distanční výuková opora na jedné straně odráží aktuální stav prostředí a
stupeň rozvoje inovačního procesu a inovační infrastruktury v globálním světě
a České republice, na straně druhé pak definuje realisticky oblasti, cíle a
nástroje, jež povedou k rozvoji inovací v nadcházejícím období.
Pokud se připojíte a budete studovat a posléze v praxi uplatňovat nasbírané
poznatky, můžete přispět k inovačnímu rozvoji a to jako manažer inovačního
centra, nebo jako manažer vlastní inovační společnosti.
1 Úvod do problematiky
2 Modely prostorů pro inovační podnikání
3 Typy podnikatelských inkubátorů PI
4 Zdroje poskytované v podnikatelských inkubátorech PI
5 Řízení a financování podnikatelského inkubátoru PI a inkubované firmy
stupeň rozvoje inovačního procesu a inovační infrastruktury v globálním světě
a České republice, na straně druhé pak definuje realisticky oblasti, cíle a
nástroje, jež povedou k rozvoji inovací v nadcházejícím období.
Pokud se připojíte a budete studovat a posléze v praxi uplatňovat nasbírané
poznatky, můžete přispět k inovačnímu rozvoji a to jako manažer inovačního
centra, nebo jako manažer vlastní inovační společnosti.
1 Úvod do problematiky
2 Modely prostorů pro inovační podnikání
3 Typy podnikatelských inkubátorů PI
4 Zdroje poskytované v podnikatelských inkubátorech PI
5 Řízení a financování podnikatelského inkubátoru PI a inkubované firmy