Skip to main content
Skip header
Ukončeno v akademickém roce 2012/2013

Strategic Marketing Management

Type of study Doctoral
Language of instruction Czech
Code 116-0949/01
Abbreviation SMR
Course title Strategic Marketing Management
Credits 10
Coordinating department Department of Marketing and Business
Course coordinator doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.

Osnova předmětu

Obsah marketingového řízení. Strategická marketingová analýza jako
východisko marketingového plánu. Analytické metody. Analýza a měření trhu.
Analýza subjektů trhu (zákazník, konkurence, maloobchod). Analýza ziskovosti a
marketingové produktivity. Poslání společnosti, strategie společnosti a
marketingové cíle. Marketingové strategie, jejich kvalifikace a vhodnost
použití. Marketingové programy. Výrobkové programy. Cenové programy. Reklamní
programy. Programy podpory prodeje. Prodejní a distribuční programy.
Organizace marketingových činností. Marketingový plán, jeho implementace a
kontrola. Marketingový audit. Marketingové modely.

Povinná literatura

HOLLENSEN, Svend. Marketing Management: A Relationship Approach, 4th ed. London: Pearson, 2019. 728 s. ISBN 9781292301402 .
CHARAN, Ashok. Marketing Analytics. Singapore: World Scientific, 2015. 696 s. ISBN 978-981-4768575 .
IACOBUCCI, Dawn. Marketing Management. 6th ed. Mason: Cengage Learning, 2022. 352 s. ISBN 978-0-357-63508-7 .

Advised literature

DE PELSMACKER, P., M. GEUENS a J. VAN DEN BERGH. Marketing Communications: A European Perspective. 7th ed. New Jersey: Pearson Education, 2021. 592 s. ISBN 978-1-292327891.
DONELLY, H. James a Paul J. PETER. A Preface to Marketing Management. 15th ed. London: McGraw Hill, 2018. 290 s. ISBN 978-1260287257 .
FERELL, O. C., M. HARTLINE a B. W. HOCHSTEIN. Marketing Strategy. 8th ed. Mason: Cengage Learning, 2022. 576 s. ISBN 978-0-357-51630-0 .