Obsah marketingového řízení. Strategická marketingová analýza jako
východisko marketingového plánu. Analytické metody. Analýza a měření trhu.
Analýza subjektů trhu (zákazník, konkurence, maloobchod). Analýza ziskovosti a
marketingové produktivity. Poslání společnosti, strategie společnosti a
marketingové cíle. Marketingové strategie, jejich kvalifikace a vhodnost
použití. Marketingové programy. Výrobkové programy. Cenové programy. Reklamní
programy. Programy podpory prodeje. Prodejní a distribuční programy.
Organizace marketingových činností. Marketingový plán, jeho implementace a
kontrola. Marketingový audit. Marketingové modely.
východisko marketingového plánu. Analytické metody. Analýza a měření trhu.
Analýza subjektů trhu (zákazník, konkurence, maloobchod). Analýza ziskovosti a
marketingové produktivity. Poslání společnosti, strategie společnosti a
marketingové cíle. Marketingové strategie, jejich kvalifikace a vhodnost
použití. Marketingové programy. Výrobkové programy. Cenové programy. Reklamní
programy. Programy podpory prodeje. Prodejní a distribuční programy.
Organizace marketingových činností. Marketingový plán, jeho implementace a
kontrola. Marketingový audit. Marketingové modely.