Skip to main content
Skip header
Ukončeno v akademickém roce 2009/2010

Digital Economy

Type of study Bachelor
Language of instruction Czech
Code 152-0314/01
Abbreviation DE
Course title Digital Economy
Credits 3
Coordinating department Department of Business Administration and Law
Course coordinator prof. Ing. Zdeněk Mikoláš, CSc., prof.h.c.

Osnova předmětu

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Povinná literatura

1. Cohenová, J.: Neobyčejně užitečná kniha o webu.1. vyd. Praha: Softpress, 2004. 371 s. ISBN 80-86497-63-1
2. Donát, J.: Efektivní podnikání v době Webu 2.0. 1. vyd. Praha: Alfa Publishing, 2007. 142 s. ISBN 978-8086851-73-0
3. Gates, B.: Byznys rychlostí myšlenky – Jak uspět v digitálním věku. Přel. P. Koubský. 1. vyd. Praha: Management Press, 1999. 354 s. ISBN 80-85943-97-2
4. Kaplan, M., Zrník, J.: Firemní nákup a e-aukce. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 216 s. ISBN 978-80-247-2002-9
5. Plotěný, L.: Budování úspěšného firemního webu. 1. vyd. Praha: BEN - technická literatura, 2005. 122 s. ISBN 80-7300-173-X
6. Sedláček, J.: Internet II – Komerční využití. 1. vyd. Praha: VŠE Praha, 1999. 380 s. ISBN 80-7079-839-4 
7. Sedláček, J.: E-komerce – internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. 2006. 352 s. ISBN 80-7300-195-0
8. Stuchlík, P. a kol.: Marketing a reklama na internetu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1998. 198 s. ISBN 80-7169-630-7
9. Suchánek, P.: Internetové obchody a videozáznamy jako prezentace firem. 1. vyd. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karvniné. 2007. 105 s. ISBN 978-80-7248-446-1 
10. Tapscott, D.: Digitální ekonomika. Přel. D. Krásenský. 1. vyd. Praha: Computer Press, 1999. 350 s. ISNB 80-7226-176-2

Doporučená literatura

K tomuto předmětu nebyla specifikována doporučená literatura.