1 Objektové programování
Opakování, tvorba vlastních tříd, instancí objektů, vlastností, metod
a událostí.
2 Přetěžování funkcí a operátorů
Ukázka práce s přetěžováním na konkrétním příkladě (zavedení
komplexních čísel)
3 Úvod do vektorové grafiky (GDI+)
Základní možnosti knihovny GDI+, kreslení čar, obrazců, transformace,
barvy.
4 Vektorová grafika – objektový přístup
Tvorba vlastních grafických objektů
5 Úvod do bitmapové grafiky
Práce s bitmapovou grafikou, grafické efekty (rozostření, převod do
stupňů šedi atd.)
6 Bitmapová grafika – detekce hran, rozpoznávání objektů
Příklad na detekci hran, rozpoznání jednotlivých jednoduchých objektů
v obraze.
7 Základy komunikace v počítačové síti (TCP/IP)
Demonstrace základů síťové komunikace (architektura klient – server)
8 Tvorba klient/server aplikací
Tvorba jednoduchého komunikačního programu na bázi klient/server
aplikací.
9 Komunikace prostřednictvím sériového portu (RS232)
Ukázka komunikace prostřednictvím sériového portu počítače.
10 Komunikace mezi aplikacemi
Tvorba dvou vzájemně komunikujících aplikací.
11 Úvod do programování pro MS PocketPC (Windows Mobile)
Demonstrace tvorby, nahrání a spouštění aplikací pro PDA se systémem
Windows Mobile
12 Tvorba vlastních DLL knihoven ve VB
Ukázka tvorby vlastní knihovny funkcí.
13 Úvod do TrueVision3D
Tvorba základní scény a jednoduchých 3D objektů.
14 Rezerva, zápočet
Kontrola projektů, udělení zápočtů.
Opakování, tvorba vlastních tříd, instancí objektů, vlastností, metod
a událostí.
2 Přetěžování funkcí a operátorů
Ukázka práce s přetěžováním na konkrétním příkladě (zavedení
komplexních čísel)
3 Úvod do vektorové grafiky (GDI+)
Základní možnosti knihovny GDI+, kreslení čar, obrazců, transformace,
barvy.
4 Vektorová grafika – objektový přístup
Tvorba vlastních grafických objektů
5 Úvod do bitmapové grafiky
Práce s bitmapovou grafikou, grafické efekty (rozostření, převod do
stupňů šedi atd.)
6 Bitmapová grafika – detekce hran, rozpoznávání objektů
Příklad na detekci hran, rozpoznání jednotlivých jednoduchých objektů
v obraze.
7 Základy komunikace v počítačové síti (TCP/IP)
Demonstrace základů síťové komunikace (architektura klient – server)
8 Tvorba klient/server aplikací
Tvorba jednoduchého komunikačního programu na bázi klient/server
aplikací.
9 Komunikace prostřednictvím sériového portu (RS232)
Ukázka komunikace prostřednictvím sériového portu počítače.
10 Komunikace mezi aplikacemi
Tvorba dvou vzájemně komunikujících aplikací.
11 Úvod do programování pro MS PocketPC (Windows Mobile)
Demonstrace tvorby, nahrání a spouštění aplikací pro PDA se systémem
Windows Mobile
12 Tvorba vlastních DLL knihoven ve VB
Ukázka tvorby vlastní knihovny funkcí.
13 Úvod do TrueVision3D
Tvorba základní scény a jednoduchých 3D objektů.
14 Rezerva, zápočet
Kontrola projektů, udělení zápočtů.