Přednášky:
1.Úvod do "Řízení projektů". Projekt - definice, fáze, životní cyklus projektu, klíčové osoby, organizační vlivy a dopady. Řízení projektu - definice, procesy, vztah k dalším disciplinám.
2.Oblasti "Řízení projektu". Řízení integrace projektů - rozvoj, provádění, řízení změn. Řízení rozsahu projektu - plánování, definice, verifikace, řízení změn.
3.Řízení projektu - definice, následnosti, odhady doby trvání, tvorba časového plánu, kontrola časového plánu.
4.Řízeni nákladů projektu - plánování zdrojů, odhad nákladů, rozpočty, kontrola nákladů.
5.Řízeni kvality projektu - plánování, zajišťování, kontrola.
6.Řízeni lidských zdrojů na projektu - plán organizace, získávání pracovníků, tvorba týmů.
7.Řízeni komunikace na projektu - plánování, distribuce informací, sledování výkonnosti, administrativní ukončování.
8.Řízení rizik projektu - plánování, identifikace rizik, kvalitativní a kvantitativní analýzy rizik, plánování reakce, monitoring a kontrola.
9.Řízení pořizování na projektu - plánování nákupu, plánování akvizic, výběr dodavatelů, administrace smluv, ukončení kontraktu.
10.Projektoví manažeři - dovednosti, požadavky, certifikace
11.Řízení kvality - procesy a metriky ve vývoji SW
1.Úvod do "Řízení projektů". Projekt - definice, fáze, životní cyklus projektu, klíčové osoby, organizační vlivy a dopady. Řízení projektu - definice, procesy, vztah k dalším disciplinám.
2.Oblasti "Řízení projektu". Řízení integrace projektů - rozvoj, provádění, řízení změn. Řízení rozsahu projektu - plánování, definice, verifikace, řízení změn.
3.Řízení projektu - definice, následnosti, odhady doby trvání, tvorba časového plánu, kontrola časového plánu.
4.Řízeni nákladů projektu - plánování zdrojů, odhad nákladů, rozpočty, kontrola nákladů.
5.Řízeni kvality projektu - plánování, zajišťování, kontrola.
6.Řízeni lidských zdrojů na projektu - plán organizace, získávání pracovníků, tvorba týmů.
7.Řízeni komunikace na projektu - plánování, distribuce informací, sledování výkonnosti, administrativní ukončování.
8.Řízení rizik projektu - plánování, identifikace rizik, kvalitativní a kvantitativní analýzy rizik, plánování reakce, monitoring a kontrola.
9.Řízení pořizování na projektu - plánování nákupu, plánování akvizic, výběr dodavatelů, administrace smluv, ukončení kontraktu.
10.Projektoví manažeři - dovednosti, požadavky, certifikace
11.Řízení kvality - procesy a metriky ve vývoji SW