1.Základní členění IS, druhy IS, vztah IS a řídících systémů, data, informace,
znalosti
2.problémy moderních IS, jejich postavení a význam v podniku, vývojové trendy
3.životní cyklus projektu (klasický, prototypový, strukturovaný, objektově
orientovaný)
4.výběr IS, implementace IS
5.outsourcing – správa doplňkových aktivit podniku pomocí specializovaných,
externích organizací a ASP systémy – správa doplňkových aktivit podniku na
dálku prostřednictvím Internetu
6.CRM systémy – systémy řízení vztahu se zákazníky, operativní a analytické
složky CRM, vymezení pojmů, vývojové trendy, přínosy
7.přímé řízení procesů a automatizace sběru dat
8.EDI systémy – elektronická vzájemná výměna dat, vymezení pojmu, struktura,
zavádění, bezpečnost, EDIVAN služby
9.EDM systémy – elektronická správa dokumentů, controlling, řízení výrobních
systémů
10.E-business, modely C2B, B2B, C2C, B2C, problémy, výhody a nevýhody, podmínky
úspěchu
11.integrace jednotlivých IS, propojení se státní správou, bankami ,
strategickými partnery a zákazníky, Internet ve státní správě …
12.digitální podpis, certifikační autorita, platby přes Internet, identifikační
a platební karty
13.bezpečnost IS, jednotlivé složky a jejich problémy, firewall, zálohování a
archivace
14.bezpečnostní politika a její implementace
znalosti
2.problémy moderních IS, jejich postavení a význam v podniku, vývojové trendy
3.životní cyklus projektu (klasický, prototypový, strukturovaný, objektově
orientovaný)
4.výběr IS, implementace IS
5.outsourcing – správa doplňkových aktivit podniku pomocí specializovaných,
externích organizací a ASP systémy – správa doplňkových aktivit podniku na
dálku prostřednictvím Internetu
6.CRM systémy – systémy řízení vztahu se zákazníky, operativní a analytické
složky CRM, vymezení pojmů, vývojové trendy, přínosy
7.přímé řízení procesů a automatizace sběru dat
8.EDI systémy – elektronická vzájemná výměna dat, vymezení pojmu, struktura,
zavádění, bezpečnost, EDIVAN služby
9.EDM systémy – elektronická správa dokumentů, controlling, řízení výrobních
systémů
10.E-business, modely C2B, B2B, C2C, B2C, problémy, výhody a nevýhody, podmínky
úspěchu
11.integrace jednotlivých IS, propojení se státní správou, bankami ,
strategickými partnery a zákazníky, Internet ve státní správě …
12.digitální podpis, certifikační autorita, platby přes Internet, identifikační
a platební karty
13.bezpečnost IS, jednotlivé složky a jejich problémy, firewall, zálohování a
archivace
14.bezpečnostní politika a její implementace