Skip to main content
Skip header
Terminated in academic year 2008/2009

Economics II

Type of study Bachelor
Language of instruction Czech
Code 545-0350/04
Abbreviation Eko II
Course title Economics II
Credits 5
Coordinating department Department of Economics and Control Systems
Course coordinator Ing. Hana Růčková

Subject syllabus

1. Marketing jako součást tržního mechanismu
2. Marketingové funkce
3. Stanovení a řízení cen - faktory ovlivňující tvorbu cen, stanovení ceny,
cenová strategie
4. Propagační program firmy – reklama, osobní prodej, podpora prodeje
5. Základy účetnictví
6. Jednoduché účetnictví
7. Základy podvojného účetnictví
8. Náklady, výnosy, hospodářský výsledek
9. Účetní závěrka
10.Účetní výkazy

Literature

1.ŠNAPKA, Petr;DVOŘÁČEK, Jaroslav. Tržní ekonomika a marketing. Skripta VŠB. Ostrava: 1992.
2.HELÍSEK, Mojmír. Makroekonomie pro bakalářské studium. 2. vyd. Slaný: Melandrium, 2002. 326 s. 80-86175-25-1
3.HOLMAN, Robert. Ekonomie. 2. vyd. Praha: C.H.Beck, 2001. 714 s. 80-7179-387-6
4.PROVAZNÍKOVÁ Romana; VOLEJNÍKOVÁ Jolana. Makroekonomie: Cvičebnice. Pardubice: FES Univerzita Pardubice, 2003. 379 s. 80 – 86175-28-6
5.SAMUELSON, Paul. A., NORDHAUS, William.D. Ekonomie. 2. vyd. Praha: Svoboda, 1995. 1011 s. 80-205-0494-X

Advised literature

No advised literature has been specified for this subject.